מבנה בשדרות נפגע מרקטה: פיקוד העורף פרסם הנחיות לתושבי הדרום

לאחר לילה של אזעקות בעוטף עזה, נמשך הירי לישראל גם הבוקר. מטח רקטות נורה לעבר ישראל, פגיעה ישרה בבנין בשדרות, אין נפגעים. בפיקוד העורף פרסמו הנחיות לתושבי הדרום: "בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 08:22 טז בניסן התשפג | עודכן בתאריך 07/04/23 08:23

מבנה בשדרות נפגע מרקטה: פיקוד העורף פרסם הנחיות לתושבי הדרום
פגיעה ישירה, אזעקות גם הבוקר, צילום: Ayal Margolin/Flash90

פגיעה ישירה בשדרות: גם הבוקר, נמשך הירי לעבר יישובי עוטף עזה. במטח רקטות שנורה בשעות הבוקר המוקדמות לעבר העוטף, נפגע בנין דירות בשדרות. הפגיעה גרמה נזק רב למבנה אך לא נפגעו תושבים. אם ובתה שהו במבנה אך לא נפגעו. במקום טופלו מספר נפגעי חרדה וכוחות הביטחון נוכחים בזירה.

הירי הבוקר מצטרף לירי שבוצע לאורך כל הלילה כאשר נורו לעבר יישובי העוטף מעל 40 רקטות. צה"ל הגיב במהלך הלילה ותקף יעדי טרור בעזה כולל שתי מנהרות טרור. "היה מטח ב-5:20 - הרבה אזעקות, פיצוצים ויירוטים. שמענו בום גדול" סיפרה שרי וזאנה שביתה נפגע ל"חדשות 12", "בעלי יצא החוצה והריח אבק שרפה. אחרי כמה שניות הוא סימס לי לצאת מהבית שנפל לנו קאסם על הגג. אני והבת שלי היינו בממ"ד ובעלי בסלון" סיפרה.

מערכת כיפת ברזל בפעולה, פגיעה ישירה בשדרות

מערכת כיפת ברזל בפעולה, פגיעה ישירה בשדרות צילום: Yossi Zamir/Flash90

ההנחיות לתושבי הדרום - להישאר במרחב מוגן 10 דקות לאחר אזעקה

בתוך כך, בפיקוד העורף מחדדים את הנהלים לתושבי הדרום. בהתאם להערכת המצב, על תושבי עוטף עזה לשהות בקרבת מרחב מוגן שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות הרלוונטי, עד להודעה חדשה. בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו למשך 10 דקות.