בן גביר מציג מספרים: "שחררנו פקק של 17,000 כלי נשק, ניתנו 12,000 רישיונות"

באירוע השקת המירוץ לבחירות המוניציפליות והרמת כוסית של מפלגת עוצמה יהודית בבאר שבע תקף השר לביטחון לאומי את התקשורת: "כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים 'המליציות של בן גביר'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/23 12:27 ט בניסן התשפג

בן גביר מציג מספרים: "שחררנו פקק של 17,000 כלי נשק, ניתנו 12,000 רישיונות"
בן גביר, צילום: דוברות

מפלגת "עוצמה יהודית" קיימה בבאר שבע את אירוע פתיחת המרוץ לבחירות המוניציפליות והרמת כוסית לקראת הפסח בהשתתפות יו"ר המפלגה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, וחברי המפלגה, השר יצחק וסרלאוף, השר עמיחי אליהו וח"כי המפלגה. באירוע סיפק השר לביטחון לאומי מספר הצהרות ותקף את התקשורת.

"הם צחקקו וגיחכו - פתאום שקט במזרח ירושלים"

"אנחנו בימים של מסירות נפש שנדרשת מעם ישראל, מהמנהיגים והנבחרים שלנו, מסירות נפש כדי להביא עוצמה יהודית. צריך לדעת שהמשימות לא פשוטות, אני שלושה חודשים במשרד לביטחון לאומי, צריך להנהיג, להוביל מדיניות, לקבל החלטות וצריך גם להתמודד עם מתקפות בלתי פוסקות של התקשורת במדינת ישראל", אמר בן גביר באירוע שאירח סגן ראש עיריית באר שבע הרב גדי מאזוז. מי שנעדר מהאירוע הוא אלמוג כהן, תושב העיר, שמתח ביקורת על בן גביר לאחרונה.

אלמוג כהן

אלמוג כהן. היעדרות צורמת

הוא הציג את המספרים של עבודתו. "שחררנו פקק של 17,000 כלי נשק וכבר ניתנו 12,000 רישיונות. עשינו מבצע במזרח ירושלים, הם צחקקו וגיחכו אבל במשך חודש שלם המשטרה נכנסה לשכונות מזרח ירושלים ופתאום שקט במזרח ירושלים. התחלנו לגעת בתנאי המחבלים בכלא, העברנו בטרומית את חוק הפרוטקשן, העברנו את חוק הנשק, לא משנה מה אנחנו עושים, הם תוקפים ומשמיצים".

"כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים 'המליציות של בן גביר'"

השר לבטחון לאומי הוסיף: "אפילו כשהבאנו הישג של תשעה מיליארד שקלים למשמר לאומי, להוספת שוטרים, להעלאת משכורת, הם לא מסוגלים לקבל את זה וכל יום כותרת שקרית אחרת. אנחנו לא נסכים שמדיניות הממשלה הזו לא תהיה ימין מלא מלא, 64 מנדטים בחרו ימין מלא מלא".

"כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים 'המליציות של בן גביר'. משמר לאומי זה לא מליציות, משמר לאומי זה למען תושבי הדרום, למען תושבי הצפון, למען תושבי הערים המעורבות, עכו ולוד, כדי שנוכל לעשות סדר במדינת ישראל", סיים בן גביר.