לוין במסר לח"כים בליכוד: "נקווה שאלה שפגעו בנו יפסיקו"

שר המשפטים הגיב לתוך ששלח לו הודעה פרטית וביקש לחזק את הפגנות הימין: "נתארגן להפגנות בכל הארץ". לוין מעביר מסר לחברי הכנסת בליכוד שלא תמכו בהעברת הרפורמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 17:09 ז בניסן התשפג

לוין במסר לח"כים בליכוד: "נקווה שאלה שפגעו בנו יפסיקו"
לוין, רוצה הפגנות גדולות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המסר של לוין: ברקע תחילת פגישות ההידברות בבית הנשיא, העביר שר המשפטים מסר לחבריו בליכוד. במענה לאזרח תומך הרפורמה ששלח לו הודעת תמיכה ענה לוין ואמר כי הרפורמה עתידה להיחקק בכל מקרה במושב הבא ודאג להעביר מסר לחבריו בליכוד.

בהודעה של לוין אותה חשפה העיתונאית דפנה ליאל הוא כתב: "תודה רבה על התמיכה. אעשה מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה במושב הבא. נתארגן להפגנות בכל הארץ כדי שיראו מה רוצה רוב הציבור". לוין העביר מסר גם לחבריו בתוך הליכוד שלא הביעו תמיכה ברפורמה כפי שהיא: "נקווה שאלה שפגעו בנו מתוכנו יפסיקו לעשות זאת".

יאיר לפיד

יאיר לפיד, קרב האשמות עם לוין צילום: Revkin Fenton/Flash90

https://twitter.com/DaphnaLiel

קרב האשמות בין לפיד ללוין

מי שהגיב לדברים, הוא יו"ר האופוזיציה לפיד שראה בהם פגיעה במשא ומתן בין הצדדים. לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מי ששאל למה אני כלכך חשדן. נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו"מ בבית הנשיא הוא הונאה".

לוין לא נשאר חייב והגיב ללפיד: "וד ציוץ פייק של יאיר לפיד שמחפש לברוח מהגעה להסכמה. הדברים שאמרתי ברורים לחלוטין - הגיע הזמן שקולנו יישמע גם בהפגנות, ויש להימנע מסחבת ולהשלים את החקיקה במושב הבא. כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה, ושההידברות תצליח".