"מי שיעשה מעשה בנט יגמור כמו בנט"

בעקבות דבריו של שר הביטחון גלנט ודרישתו לעצור את חקיקה הרפורמה, מתרבים הקולות בליכוד נגדו. חבר הכנסת משה סעדה תקף במהלך הפגנה והשווה את גלנט לבנט: "אף אחד לא בחר בו בגלל מה שהוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 08:37 ד בניסן התשפג

"מי שיעשה מעשה בנט יגמור כמו בנט"
גלנט, יקרא לעצירת חקיקה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מתקפה על גלנט בתוך הליכוד: לאחר נאומו אמש (ש') בו דרש את עצירת החקיקה, חברי כנסת רבים בליכוד הגיבו לדבריו של שר הביטחון, כאשר חלק מחברי הכנסת של המפלגה תוקפים את גלנט. בין היתר תקף בחריפות גם חבר הכנסת משה סעדה שיצא אמש להפגין יחד עם תומכי הרפורמה.

"אנחנו רוצים שינוי אנחנו רוצים רפורמה"

סעדה פנה לגלנט ואמר: "אני רוצה להגיד לגלנט שידע, הליכוד זה תנועה אידיאולוגית, אף אחד לא בחר בו בגלל מה שהוא אלא בגלל אידיאולוגיה והאידיאולוגיה היא אחת, היא חד ערכית, מצפן ערכי, אנחנו רוצים שינוי אנחנו רוצים רפורמה".

סעדה לא הסתפק בכך והשוותה את גלנט לראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כשאמר: "מי שיפר את זה ויפר את הברית עם הבוחרים שלו ויעשה מעשה בנט, יגמור כמו בנט ואם הוא לא יודע אז שיתקשר אליו, רפורמה עכשיו" סיים.

משה סעדה, האופוזיציה ביטלו את הקיזוז

משה סעדה, האופוזיציה ביטלו את הקיזוז צילום: דוברות הכנסת/נועם מושקוביץ

טלי גוטליב תוקפת: "האיתרוג והליטוף של השמאל מענגים"

מי שעוד תקפה את גלנט, היא חברת הכנסת טלי גוטליב שכתבה אמש בטוויטר: "מה נדמה לך שר הבטחון? שיתנו לך אי פעם לשנות את מבנה הוועדה למינוי שופטים? שיתנו לך אי פעם לפרק את משחקי הכח בין נציגי לשכת עורכי הדין לשופטי העליון בוועדה? לא יתנו לך לא מחר ולא מחרתיים. אז מה זו הרפיסות והכניעה הזו? כנראה האיתרוג והליטוף של השמאל מענגים יותר ממה שניתן לדמיין".