במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע: "להכריז על הכפר שטח צבאי סגור"

בתגובה לפיגוע הירי בחווארה, הפוליטיקאים מגיבים ברשתות החברתיות | יוסי דגן: "תהפכו שולחנות ותפסיקו להתנהג כמו הממשלה הקודמת" | דני דנון: "הפעם התגובה חייבת להיות לא מידתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 17:06 כו באדר התשפג

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע: "להכריז על הכפר שטח צבאי סגור"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפוליטיקאים מגיבים לפיגוע הירי שאירע היום (א') בחווארה, בו נפצע באורך קשה אב לעיני שלושת ילדיו כאשר מחבל ירה לעבר רכבם. פיגוע זה מצטרף לשורה של פיגועים קשים שהתרחשו בשבועות האחרונים וגבו את חייהם של ישראלים רבים, ביניהם הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה. 

דני דנון: "הפעם התגובה חייבת להיות לא מידתית"

חבר הכנסת מהליכוד דני דנון התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפיגוע הירי בחווארה, וכתב: "עוד פיגוע ירי קשה בחווארה. דני דנון: "הפעם התגובה חייבת להיות לא מידתית" - על הצבא להכריז על הכפר שטח צבאי סגור ולעבור מבית לבית לניקוי יסודי של כל קיני הטרור."

יוסי דגן: "תהפכו שולחנות"

יוסי דגן ראש מועצת שומרון הגיע לזירת הפיגוע ואמר בחריפות: "פיגוע ירי בחווארה במרכז ישראל, במרכז השומרון, מטרים ספורים מהיכן שהיה הפיגוע הרצחני שנרצחו לנו שני תושבים רק לפני מספר שבועות" דגן קרא לממשלה: "תהפכו שולחנות ותפסיקו להתנהג כמו הממשלה הקודמת".

יצחק קרויזר: "ליבי עם הפצועים"

יושב ראש סיעת עוצמה היהודית חבר הכנסת יצחק קרוייזר הגיב גם לפיגוע הקשה ואמר, "עוד פיגוע קשה כעת בחווארה ליבי עם הפצועים. מתפלל יחד עם כל עם ישראל להחלמתם המלאה בקרוב" קרוייזר שיבח את כוחות הביטחון: "משבח על פעולה מהירה ומקצועית בחיסול המחבל. הגיע הזמן לחוק גירוש משפחות מחבלים".

https://twitter.com/Yitzik_kroizer/status/1637466533386412035?t=XCnbMOlm6ucjgdpxD0YV-g&s=19

מיכל וולדינגר: "לא נתפסת עוצמת האכזריות"

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר, אמרה כי "‏שני יהודים עומדים בפקק, בא מחבל ארור ומרוקן עליהם מחסנית. לא נתפסת עוצמת האכזריות של מבקשי רעתנו. חייבים להגביר את סיכול הטרור, פחות טיפול ב'יתושים', יותר ייבוש הביצה".

אורית סטרוק: "לא צריך לשרוף את חווארה"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק הגיבה לפיגוע בחווארה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי, "לא צריך לשרוף את חווארה. כן צריך להציב מחסומים לפני פיגוע ולא רק אחרי. לרדד את התנועה הפלסטינית בכביש הזה, ולמנוע מצב של ברווזים במטווח".