חוקר בפורום קהלת מתפטר: "חלוק לחלוטין על העמדה הרשמית של הפורום"

תום שדה, חוקר בפורום קהלת שמתנגד לרפורמה המשפטית, הודיע כי החליט לעזוב את הפורום. בציוץ בטוויטר הוא כותב: "לאורך התקופה שבה אני עובד בפורום תמיד נהניתי ואני עדיין נהנה מחופש מחקרי מוחלט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 08:15 כד באדר התשפג

חוקר בפורום קהלת מתפטר: "חלוק לחלוטין על העמדה הרשמית של הפורום"
משה קופל, יו"ר פורום קהלת, צילום: Hadas Parush/Flash90

עוזב את פורום קהלת: בחודשים האחרונים עומד פורום קהלת במרכז תשומת הלב הציבורית, הפורום שאת מרבית חלקי הרפורמה המשפטית, הוא עצמו הגה במשך שנים, רואה עתה את מאמציו מתגשמים. אבל לא לכולם בתוך הפורום, נוח מהמצב הקיים. תום שדה, חוקר בפורום, הודיע כי הוא עוזב בעקבות חילוקי דעות הנוגעות לרפורמה המשפטית.

בטוויטר כתב שדה: "חילוקי הדעות לגבי הרפורמה המשפטית ביני לבין הפורום לא מאפשרים לי להמשיך לעבוד בו בלב שלם. ברצוני להודות למיכאל, לשאר הנהלת פורום קהלת וליתר העובדים על כשנתיים וחצי נהדרות שבהן נהנתי והתפתחתי מקצועית" הוא כותב.

משרדי פורום קהלת, הבוקר

משרדי פורום קהלת, ההפגנות הגיעו גם אליהם צילום: Flash90

"טובת המדינה עומדת בראש מעיניהם"

למרות כל זה, שדה מדגיש כי הפורום העניק לו חופש מחקרי מוחלט ואף קיבל את דעותיו גם במרחב הציבורי: "צייצתי על התנגדותי כאן לא פעם, מה שלא בטוח שהרבה ארגונים היו מקבלים בהבנה. לאורך התקופה שבה אני עובד בפורום תמיד נהניתי ואני עדיין נהנה מחופש מחקרי מוחלט" הוא כותב ומוסיף: "האנשים בקהלת הם אנשים טובים, עם כוונות טובות. טובת המדינה עומדת בראש מעיניהם, גם אם לדעתי הם טועים"