מפגינים חסמו את משרדי פורום קהלת: "מאיימים עלינו כל יום"

כחלק מיום המחאות של מתנגדי הרפורמה, הגיעו אנשי מחאת המילואימניקים המתנגדים לרפורמה למשרדי פורום קהלת וחסמו את הכניסה בגדרות תיל ושקי מלט | המשטרה עצרה שני אנשים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/03/23 09:30 טז באדר התשפג

מפגינים חסמו את משרדי פורום קהלת: "מאיימים עלינו כל יום"
משרדי פורום קהלת, הבוקר, צילום: Flash90

משרדי פורום קהלת נחסמו: ברחבי הארץ יפגינו היום (ה') אלפי מפגינים אשר מתנגדים לרפורמה המשפטית של הממשלה. בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעו אנשי מחאת המילואימניקים - אחים לנשק למשרדי פורום קהלת בירושלים וחסמו את הכניסה בשקי מלט וגדרות תיל.

המפגינים חוסמים את משרדי פורום קהלת, צפו: 

חסימת משרדי פורום קהלת צילום: מחאת המילואמניקים אחים לנשק

שני עצורים במחאה בירושלים

במשטרה הגיבו לאירוע : "הבוקר התקבל במשטרה דיווח על חסימת כניסה למשרד בבניין משרדים בגבעת שאול, בין היתר באמצעות שקי חול וחוטי תיל שהונחו במקום במכוון. כוחות המשטרה הגיעו למקום, החלו בחקירת המקרה וביצוע פעולות לפינוי החסימה שהונחה במקום". במשטרה ציינו כי שני חשודים נעצרו במהלך ההפגנה מול משרדי קהלת.

"מאיימים עלינו כל יום", חסימת משרדי פורום קהלת

"מאיימים עלינו כל יום", חסימת משרדי פורום קהלת צילום: מחאת המילואמניקים אחים לנשק

"מאיימים עלינו כל יום"

מי שעוד גינה את הפעילות הוא דווקא אחד ממובילי המחאה, עו"ד תומר נאור מהתנועה לאיכות השלטון שכתב: "הפריצה למשרדים של פורום קהלת הבוקר היא לא חציית קו אדום, אלא קו שחור. בלי אבל, ובלי הם התחילו ובלי 'לקרן החדשה עשו יותר גרוע'. פשוט קו שחור שאסור היה לחצות, ארגוני חברה אזרחית הם נשמת אפה של מדינה דמוקרטית בדיוק כמו רשות שופטת עצמאית וחזקה, ולא פוגעים בהם בשום מצב".

מאיר רובין, מנכ"ל הפורום הגיב לדבריו לראיון שנתן ל"רשת ב". רובין אמר כי חסימת המשרדים היום לא הפתיעה אותם: "אנחנו ערוכים לכך שהצוות שלנו מאויים, יש מאבטח בבניין" והוסיף: "מאיימים עלינו כל יום".