השרה הוציאה רישיון נשק: "ימים טרופים"

לאחר שהשתתפה בקורס, השרה מאי גולן הוציאה רישיון לנשיאת נשק "אין לי ספק כי נשק ברישיון המוחזק בידיים טובות הציל חיים רבים" | השרה תתמוך בהצעת החוק שתאפשר לכל שוטר או חייל לשאת נשק

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 08:34 כב באדר התשפג

השרה הוציאה רישיון נשק: "ימים טרופים"
צילום: שאטרסטוק

השרה מאי גולן מהליכוד, הודיעה היום (ד') כי החליטה להוציא רישיון לנשיאת נשק. "בימים טרופים אלה אני רואה חשיבות רבה בזכותו הבסיסית של כל אזרח להגנה עצמית, תוך כדי מתן דגש לערך החשוב של מיומנות בשימוש בנשק", כך אמרה. 

השרה שיתפה כי "על מנת לרכוש מיומנויות שליטה בנשק להעצמה פנימית שחשובה היום לכולנו, התחלתי לפני כמה שבועות קורס ירי מעשי עם סגן אלוף העולם מיכאל הולנדר במועדון אלון - מטווח בכפר סבא שהוא מנהל מזה שנים רבות".

מאי גולן

מאי גולן צילום: עמיאל ירחי

"אין לי ספק כי נשק ברישיון המוחזק בידיים טובות הציל חיים רבים"

"אין לי ספק כי נשק ברישיון המוחזק בידיים טובות הציל חיים רבים ואנו נדאג כי כך ימשיך להיות בעזרת השם", אמרה גולן, והוסיפה "באותה נשימה, נוכחתי לדעת כי הליך קבלת רישיון נשק בישראל הוא קפדני מאוד, ובעלי הרישיונות מפוקחים מדי חודש ע"י המשרד לביטחון לאומי".

גולן ציינה שבקרוב תעלה הצעת חוק "תבחין לוחם - שוטר" אשר מבקשת לקבוע כי כל מי ששירת כלוחם בצה"ל או כשוטר במשטרת ישראל יהיה זכאי לשאת נשק להגנה עצמית. "אני, כמובן אצביע בעד" הבהירה השרה את עמדתה ביחס להצעת החוק.

בן גביר הנחה - להאיץ את מתן רישיונות הנשק

נזכיר כי לפני קצת יותר מחודש, הנחה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את האגף לרישוי כלי ירייה  במספר צעדים להאצת מתן הרישיונות לנשק אישי מכ-2,000 רשיונות לכ-10,000 רשיונות בחודש, באופן שיתן מענה במקרה של אירוע ביטחוני ויתרום לחיזוק תחושת הביטחון האישי. מדובר עליה של כ-500% במתן רישיונות לנשק. 

בן גביר, תוקף את הקצינים

בן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90