מטריד מאוד: השר בן גביר תועד כשהוא עובר על החוק

השר לביטחון לאומי חגג את ה-2-2 של בית"ר ירושלים עם מכבי תל אביב והסביר את חשיבות "חוק הפרוטקשיין". אולם בשעה שבנו צילם את הסרטון הוויראלי - איתמר בן גביר לא שם לב שאינו חגור בחגורת הבטיחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/23 19:41 כט בטבת התשפג

מטריד מאוד: השר בן גביר תועד כשהוא עובר על החוק
צילום: צילום מסך חשבון הטיקטוק של איתמר בן גביר

ביום שני שעבר שוחק המחזור ה-18 בליגת העל בכדורגל, במסגרתו נפגשות מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, משחק שהסתיים בתוצאה 2-2 וכבר נשכח מלב האוהדים, ביניהם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. סרטון בעייתי שפורסם לאחר המשחק וזכה לכמעט 200 אלף צפיות, עלול להעמיד את השר בבעיה.

בסרטון שפורסם בעמוד הטיקטוק הרשמי של בן גביר, נראה השר כשהוא יושב במושב האחורי ברכבו בזמן שהוא מסביר לבנו ולצופים על חשיבות "חוק הפרוטקשן". אלא שבתיעוד נראה בן גביר כמי שאינו חגור בחגורת בטיחות במהלך הנסיעה.

@itamar_ben_gvir

#עוצמהיהודית

♬ צליל מקורי - איתמר בן גביר

"מקווה שזה יחזיר את המשילות"

בסרטון אמר בן גביר: "חוק חשוב מאוד. הבטחת בחירות שאנחנו מתחילים לקדם. מי שגובה פרוטקשיין, מי שמאיים, מי שסוחט באיומים צריך לשבת בכלא לא לאיזה יום-יומיים או שבוע-שבועיים, אלא ל-10 שנות מאסר, זה מה שאפשר לבצע בחוק. 3 שנות מאסר השופט חייב לגזור. אני מקווה שזה ירתיע את העבריינים ואת הפושעים ויחזיר את המשילות ואת הביטחון לכל מדינת ישראל".  

העיתונאי ג'וש בריינר פרסם את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "לפני חוק הפרוטקשן, אם אתה השר שאחראי על המשטרה (וגם אם אתה סתם אזרח), מומלץ בחום לשים חגורת בטיחות במהלך הנסיעה אחרת זה קנס + נקודות".

מהשר בן גביר טרם נמסרה תגובה לדברים.