גלית דיסטל תוקפת את האתר: "זה לא אמיתי, אני מצטטת את מה שאתם כתבתם"

שרת ההסברה העלתה מוקדם יותר פוסט בו היא מצטטת את אתר "וואלה" שבהמשך העלה בעצמו את דבריה. דיסטל הגיבה בחריפות: "אין שפל שהתקשורת הישראלית לא תרד אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/23 22:19 יח באדר התשפג

גלית דיסטל תוקפת את האתר: "זה לא אמיתי, אני מצטטת את מה שאתם כתבתם"
גלית דיסטל, ציטטה מאמר מ-2005, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת ההסברה זועמת: רבות דובר בתקופה האחרונה על חסימת נתיבי איילון בידי המפגינים מתנגדי הרפורמה המשפטית. פעם אחר פעם מתמודדת המשטרה עם חלק מהמפגינים המבקשים לחסום את נתיבי איילון. שרת ההסברה התייחסה הערב (ש') לנושא ובציוץ בטוויטר ציטטה מאמר של אתר וואה מ-2005 וכתבה: "מה אפשר לעשות עם מפגינים שחוסמים כביש? הנה עצה אחת: " כותבת השרה ואז מביאה את הציטוט שנכתב בוואלה: "לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, ולחכות לראות מי הדביל שהתעקש לחסום כבישים".

מקור הציטוט - מאמר מערכת ב-2005

לאחר מכן הסבירה השרה את מקור הציטוט. מה שקרה לאחר מכן, הוא שאתר וואלה בעצמו ציטט את הציוץ של השרה אטבריאן וכתב את הציטוט אחד לאחד. מי שהגיב לציוץ הוא אותו אתר וואלה שצייץ: "השרה דיסטל נגד הפגינים" ובנוסף כתב את אותו ציטוט שהאתר עצמו העלה ב-2005. בהמשך אתר וואלה מחק את הציוץ.

הציוץ של אתר וואלה, הציוץ נמחק

הציוץ של אתר וואלה, הציוץ נמחק צילום: צילום מסך

"מה עשו בוואלה? פרסמו את הציוץ שמצטט *אותם*!"

השרה דיסטל אטבריאן עצמה הגיבה בחריפות לציוץ ש האתר וכתבה: "לא זה לא אמיתי. ב 2005 'וואלה' הוציאו מאמר אלים על האופן בו צריך לשבור את העצמות של מפגיני ההתנתקות שרצו לחסום כביש. הערב ציטטתי מהמאמר. מה עשו בוואלה? פרסמו את הציוץ שמצטט *אותם*! והעמידו פנים שאני כתבתי את זה על מפגיני המחאה. אין שפל שהתקשורת הישראלית לא תרד אליו. אין".