שרת ההסברה התפטרה - זה הח"כ החדש שייכנס במקומה

שרת ההסברה, גלית דיסטאל אטבריאן, הגישה את התפטרותה במסגרת החוק הנורווגי ובמקומה ייכנס שדרן ברדיו גלי ישראל ופרשן בערוץ 14, משה פסל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 17:09 טז באדר התשפג

שרת ההסברה התפטרה - זה הח"כ החדש שייכנס במקומה
גלית דיסטל אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חודש אחרי חקיקת הגדלת החוק הנורווגי, שרת ההסברה, גלית דיסטאל-אטבריאן הגישה היום (ה')  למלא מקום יו"ר הכנסת, אוריאל בוסו, את התפטרותה במסגרת החוק הנורווגי ובמקומה ייכנס לכנסת מקום 40 בליכוד, משה פסל. 

פסל, שדרן ברדיו גלי ישראל ופרשן בערוץ 14, גדל בבית דתי בנחלים והתחנך בישיבה. במסגרתו פעילותו בליכוד, היה ממייסדי ה"לאומיאדה" – אירוע שנתי של מתפקדי הליכוד. בנוסף, כיהן כראש סניף הליכוד במעוצה אזורית חבל מודיעין.

גלית דיסטל מתנצלת בפני הטייסים: הם אחים גיבורים שלי והם שגו מאוד

כזכור, בשבוע האחרון המערכת סוערת סביב האיומים בסרבנות של משרתי מילואים ושל טייסי מילואים בצה"ל לאחר שטייסי טייסת 69 ואיימו כי הם יחרימו את האימון השבועי שמתקיים מדי יום רביעי ובמקומו יערכו יום עיון בנושא דמוקרטיה. בעקבות הצהרתם, שרת ההסברה, כינתה את הטייסים "נמושות". "טייסים על תנאי הם לא פטריוטים. לא מלח הארץ. לא ציונים. לא מטובי בחורנו. לא אנשים נפלאים. לא עמישראל. טייסים שמתנים את בטחון האזרחים בתוצאות הבחירות הם נפולת של נמושות", כתבה דיטסל אטבריאן בעמוד הטוויטר שלה.

בתוך כך, בראיון לדוד בן בסט בתוכנית "הנבחרים" ברדיוס 100FM, סיפרה דיסטל כי כתבה מכתב לטייסים והתנצלה על ההתבטאות שלה בתקשורת."כתבתי להם שאי אפשר לקרוא 'נמושות' לאנשים שחוצים כל לילה את קווי האויב, הם אחים גיבורים שלי והם שגו מאוד", אמרה גלית.