קרעי מבהיר: "שר התקשורת לא מקים ערוצים"

לאחר הפרסום של כתב ערוץ 14, בועז גולן, כי שר התקשורת מתכוון להקים ערוץ חדשות ימני מתחרה, קרעי הוציא הודעת הבהרה: "אני מתכוון להכניס תחרות לשוק, לא מקים ערוצים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 19:04 טז באדר התשפג

קרעי מבהיר: "שר התקשורת לא מקים ערוצים"
קרעי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בועז גולן, מגיש בערוץ 14, פרסם היום (ה') בעמוד הטוויטר שלו כי שר התקשורת, שלמה קרעי, פועל להקים ערוץ חדשות ימני. "מכל הדיבורים של השר קרעי על רפורמות, לא נשאר כלום. מה כן? הוא שוקד בימים אלה על הקמת ערוץ חדשות ימני שיתחרה בערוץ 14. פשוט מביך. פניתי לקרעי, שלא היסס לאשר את הדברים. כמו שלפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח", כתב גולן.

קרעי מבהיר: "שר התקשורת לא מקים ערוצים"

בתגובה לדבריו של גולן, הבהיר קרעי כי הוא לא מתכוון להקים ערוץ מתחרה. "לצערי, בועז גולן פירסם ואף נתן פרשנות משלו לתגובתי אליו בפרטי. אז לידיעתכם, ה"אישור" שנתתי לדבריו על כך שאני "שוקד על הקמת ערוץ ימני שיתחרה בערוץ 14" הוא כדלהלן: "אני מתכוון להכניס תחרות לשוק. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. 'קנאת סופרים תרבה חכמה'. שר התקשורת לא מקים ערוצים", כתב קרעי.

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14 צילום: יח"צ ערוץ 14

אפקט שרון גל: הנתון המדהים של מהדורת החדשות בערוץ 14

ערוץ 14, הנקרא גם "עכשיו 14", הוקם בשנת 2014 תחת השם "ערוץ 20". הערוץ הוא הראשון שהגדיר עצמו כימני מובהק, ומציג צד שונה מהערוצים האחרים. לאחרונה, מהדורת חדשות של הערוץ בהגשתו של שרון גל עם המגיש הוותיקה, מגי טביבי, עקפה את נתוני הרייטינג של מהדורת ערוץ 13. הנתון המדהים הזה שם את מהדורת 14 במקום השני - שנייה רק לחדשות 12.