בן גביר תוקף את הקצינים שקראו לפיטוריו: "אותי בחר העם בישראל"

לאחר המכתב ששלחו קציני משטרה בדימוס לראש הממשלה, בו קראו לו לפטר את השר בן גביר, מגיב השר ותוקף את אותם קצינים: "אף אחד לא בחר בכם" חבר הכנסת אלמוג כהן: "הם אדריכלי הכישלון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 09:45 טז באדר התשפג

בן גביר תוקף את הקצינים שקראו לפיטוריו: "אותי בחר העם בישראל"
בן גביר, תוקף את הקצינים, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מגיב למכתב הקצינים: אמש (ד') שלחו קציני משטרה בכירים בדימוס מכתב לראש הממשלה נתניהו ובו הם קוראים לו לפטר את השר בן גביר. "השר, שמלכתחילה לא היה מצויד בניסיון הנדרש לתפקיד כל כך מורכב, פועל בניגוד לסמכויות שהוקנו לו בחוק, מתערב בתהליך קבלת ההחלטות באירועים מבצעיים אשר גורמים בין היתר למשטרה לסכן את שלום הציבור, ומנצל את האירועים והמשטרה למאוויו הפוליטיים" כתבו". הבוקר הגיב השר בן גביר לדברים ותקף את הקצינים. 

השר בן גביר כתב בתגובה למכתב המפכ"לים והניצבים בדימוס: "כל הקצינים הכושלים שהתאחדו ביחד, אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי ולקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם" כותב בן גביר.

השר בן גביר מתייחס להפגנות צילום: ללא

"אני קורא להם נפלים"

בהמשך הוא מוסיף: "אף אחד לא בחר בהם ולא ביקש את עזרתם. אותי בחר העם בישראל ורק אותו אני משרת. טוב יעשו כל אותם הקצינים אם יעשו לביתם ויפסיקו להפריע". מי שעוד הגיב לדברים, הוא חבר מפלגתו של בן גביר, אלמוג כהן.

אלמוג כהן, מספק רמזים

אלמוג כהן, מספק רמזים צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בראיון לגאולה אבן ב"רשת 13" אמר כהן: "הפורום הזה הם אדריכלי הכישלון, הם אלה שבתקופתם החל להישחק השכר, החלו לעזוב אנשים, חלקם בהטרדות מיניות, חלקם פרשיות שחיתות. חבורה של נפלים, זה מה שהם. אנשים שנכשלו בתפקידם אני קורא להם נפלים".