אנשי המחאה מאיימים: "נמנע מנתניהו להגיע לשדה התעופה. אנו ערוכים"

לקראת נסיעתו הצפויה של ראש הממשלה לביקור מדיני ברומא בסוף השבוע הקרוב, מאיימים אנשים במחאה כי הם מתכננים למנוע מראש הממשלה להגיע לנתב"ג. במשטרה נערכים | כך הם מתכננים לעשות זאת

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 14:06 יד באדר התשפג

אנשי המחאה מאיימים: "נמנע מנתניהו להגיע לשדה התעופה. אנו ערוכים"
הפגנה נגד הרפורמה, השבוע, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מותחים את הגבול: המחאות סביב הרפורמה המשפטית ממשיכות כל העת בזמן שבקואליציה ממשיכים בקידום חוקי הרפורמה המשפטית. לקראת נסיעתם הצפויה של ראש הממשלה ורעייתו לאיטליה בסוף השבוע הקרוב, מזהיר אחד מראשי המחאה בראיון ל"חדשות 12" כי הם מתכוננים לשבש את הגעתם של בני הזוג נתניהו לנתב"ג. במשטרה נערכים.

מאות כלי רכב ייסעו באיטיות סביב נתב"ג

המארגן סיפר בראיון, כי התכנון הוא להביא לכביש המוביל לנתב"ג מאות כלי רכב שיחד יחלו בנסיעה איטית וכך יפקקו את האיזור וימנעו מנתניהו להגיע לנתב"ג. מדובר בעליית מדרגה של אנשי המחאה שעד כה הובילו הפגנות, חסימות כבישים והפגנות מול בתי הפוליטיקאים. המחאה המתוכננת ביום חמישי היא רק חלק מ"יום ההתנגדות" שמארגנים מובילי המחאה. בלשכת ראש הממשלה פרסמו עוד קודם כי טיסתם ראש הממשלה ורעייתו תצא "בשעות הצהריים" ונמנעו מלנקוב בשעה המיועדת. בכל מקרה ביום חמישי צפויים שיבושים גם בלוח הטיסות.

נתניהו

נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במשטרה נערכים לחסימה

"מתנצלים מראש בפני הציבור על השיבוש הצפוי, אך הכל מתגמד אל מול ממשלה שמאיימת לשבש את הדמוקרטיה ואת עתידה של ישראל" אמר המארגן בראיון. בתוך כך, במשטרת ישראל נערכים לאירוע ומדגישים כי "משטרת ישראל מאפשרת את חופש המחאה בכל עת ומקום, תוך שמירה על הסדר הציבורי ובטחונו בהתאם".