השר בן גביר על המפגינים: "יש מי שמתכנן את הרצח הבא"

השר בן גביר הגיב להמשך ההפגנות ואמר כי "יש אנרכיסטים בשמאל שמזמן עברו את הקו האדום ומתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה". בהמשך סייג: "אסור חלילה להכליל ורובם אנשים טובים" | על אירועי שרה נתניהו: "אסור להם לצור על מספרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 10:10 יג באדר התשפג

השר בן גביר על המפגינים: "יש מי שמתכנן את הרצח הבא"
בן גביר, "מתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמירה חריגה של השר: ככל שהרפורמה במערכת המשפט נמשכת, נמשכות במקביל גם ההפגנות של מתנגדי הרפורמה וגם העימותים עם המשטרה הולכים וגוברים. בראיון הבוקר (ב') ל"רשת ב" דיבר השר לביטחון לאומי על המשך ההפגנות וטען כי בשוליים של המפגינים יש גם כאלה ש"מתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה" לדבריו.

"אני רואה חומרי מודיעין ויש מזמן אנרכיסטים מהשמאל שעברו את הקו האדום"

"יש אנרכיסטים בשמאל שמזמן עברו את הקו האדום ומתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה" אמר בן גביר והוסיף לשאול המראיין אריה גולן כי "אני מקבל את חומרי המודיעין". בהמשך הוסיף השר וסייג מעט את דבריו: "אמנם לא כולם, אסור חלילה להכליל ורובם אנשים טובים וערכיים, אבל יש בתוכם כן אנשים שמתכננים את הרצח הבא. יש בתוכם אנשים שאומרים להרוג את בן גביר, להרוג את שרה נתניהו לרצוח את בנימין נתניהו".

על אירועי המצור סביב המספרה בה שהתה שרה נתניהו אמר בן גביר: "תדמיין שבמספרה לא הייתה שרה נתניהו, הייתה ליהיא לפיד או גילת בנט, שנינו יודעים שההתייחסות הייתה שונה. מותר להם לצעוק - אסור להם לצור על מספרה. זה אמנם בשוליים אבל אני אומר לך שאני רואה חומרי מודיעין ויש מזמן אנרכיסטים מהשמאל שעברו את הקו האדום - וצריך גם לטפל בהם".

לפיד

לפיד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"הבוקר הוא כבר התחיל להמציא 'חומרי מודיעין' שאינם קיימים"

מי שהגיבו לדברים הם ראשי האופוזיציה לפיד וגנץ. לפיד צייץ בטוויטר: "קודם ליצן הטיקטוק המציא שהוא מסתכל במסכים ונותן הנחיות, הבוקר הוא כבר התחיל להמציא 'חומרי מודיעין' שאינם קיימים. זה לא רק מגוחך, זה גם מסוכן". גנץ הוסיף וקרא לראש הממשלה לפטר את בן גביר: "אני קורא לנתניהו לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי! מי שעסק בעבר בטרור במקום להתגייס, עושה דה לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".