"נפלנו קורבן לתרגיל של נתניהו, הוא אלוף בתמונות"

חבר הכנסת אלעזר שטרן, הגיב לתמונה מערב ההצבעה על הרפורמה המשפטית בה נראים נתניהו ואנשי האופוזיציה, עליה קיבלו ביקורות. שטרן חשף את השיח בין נתניהו וטופורובסקי: "אני לא שמח לראות אותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 08:34 ב באדר התשפג

"נפלנו קורבן לתרגיל של נתניהו, הוא אלוף בתמונות"
התמונה שעוררה סערה: "נתניהו עשה לנו תרגיל", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התמונה שעוררה סערה: בין שלל הסערות שהתעוררו בליל יום שני, אז נערכה ההצבעה בקריאה ראשונה על הסעיפים הראשונים ברפורמה המשפטית, התעוררה סערת התמונה בכנסת. על חברי האופוזיציה נמתחה ביקורת מבית לאחר התמונה שפורסמה בה נראים חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה צוחקים יחד סביב נתניהו וחבר הכנסת טופורובסקי.

לאחר תאונת הדרכים, טופורובסקי הגיע במיוחד להצבעות

לאחר הדיון הארוך שנמשך לתוך הלילה ולקראת ההצבעות על החוקים, הגיע חבר הכנסת טופורובסקי לכנסת לאחר זמן רב. טופורובסקי, שעבר תאונת דרכים לפני מספר שבועות, לא נכח בכנסת למשך תקופה והגיע במיוחד לערב ההצבעה כשהוא נתמך בסד מיוחד לצוואר. כשראה נתניהו את חבר הכנסת במליאה, ניגש לברך אותו על שובו ואז צולמה התמונה שעליה הותחו הביקורות.

התמונה שעוררה סערה: "נתניהו עשה לנו תרגיל"

התמונה שעוררה סערה: "נתניהו עשה לנו תרגיל" צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שטרן מסביר מה קרה בזמן צילום התמונה

בראיון הבוקר ל"רשת ב" הסביר חבר הכנסת אלעזר שטרן מה קרה באותם רגעים: "נתניהו אמר לבועז טופורובסקי 'אני שמח לראות אותך כאן', ובועז אמר לו 'אני לא שמח לראות אותך כאן', ועל זה צחקנו" הסביר שטרן והוסיף: "נפלנו קורבן לתרגיל של נתניהו, הוא אלוף בתמונות וחלש בניהול המדינה".

שטרן.

שטרן. צילום: פלאש 90. הדס פרוש

לאחר שהרוחות התלהטו בעקבות התמונה, התנצל חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד ואמר: "בשעות הלילה הגיע למליאה במפתיע חברי חה"כ בועז טופרובסקי, שנעדר חודש בשל פציעה. מאוד שמחנו לראות אותו. תוך כדי ניגש לאזור הישיבה שלנו נתניהו ובירך את בועז על חזרתו. לא חייכנו לנתניהו, שמחנו שבועז חזר אלינו. לצד הזה, התמונה שצולמה, לאור הנסיבות, נראית לא טוב ואני מתנצל עליה".