פרסום ראשון לא רגוע בליכוד: נדחה המינוי של דודי אמסלם לשר

חבר הכנסת דודי אמסלם אמנם הגיע להסדר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על צירופו לממשלה, אבל עדיין לא הושבע בכנסת והנושא מתעכב - גורמים בליכוד שופכים אור על הסיבה לעיכוב

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/02/23 12:30 כט בשבט התשפג

לא רגוע בליכוד: נדחה המינוי של דודי אמסלם לשר
דודי אמסלם., צילום: Miriam Alster/FLASH90

לפני כשבועיים נפתר המשבר בין חבר הכנסת דודי אמסלם וראש הממשלה בנימין נתניהו והשניים סיכמו כי אמסלם יצטרף לממשלה ויהיה שר במשרד המשפטים, שר לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. אבל המינוי בפועל הולך ומתעכב. 

אמסלם עדיין לא נשבע לשר במליאת הכנסת ולחדשות כיפה נודע כי גם היום (ב') לא תתקיים ההשבעה והמינוי יידחה בשבוע לפחות. גורמים בליכוד אומרים בשיחה עם חדשות כיפה כי הסיבה לעיכוב היא עימות בין אמסלם לשר המשפטים לוין בשאלה האם אמסלם יקבל לשכה גם במשרד המשפטים. מלשכת חה"כ דודי אמסלם נמסר: אין שום עימות בין לוין לאמסלם והכל שקרים מופרכים והזויים. אמסלם עתיד לקבל לשכה במשרד המשפטים, והיחסים בן השר לוין ואמסלם מצוינים! העיכוב הזמני כרגע הוא בשל עניינים טכניים שקשורים בניהול המשרד ותחומי העניין השונים".

הסיכומים של נתניהו ואמסלם

מלשכתו של חבר הכנסת דודי אמסלם נמסר לאחר הסיכומים, כי המהלך הגיע מתוך מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופיה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה על ידי בנימין נתניהו וסיעות הימין, "הוא יכהן כשר במשרד המשפטים, שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, והשר המקשר בין הממשלה לכנסת". 

מלשכת דודי אמסלם טרם התקבלה תגובה.