גדעון סער עונה לנתניהו: "אין לך שום סמכות. לא יקרה"

על רקע הודעת נתניהו על הקמת צוות למלחמה בהסתה ברשתות, חבר הכנסת מהאופוזיציה תקף והאשים בצביעות: "עומד שנים בראש מערכת הסתה והכפשה מאורגנת של יריבים פוליטיים וגם של גורמי חוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 14:04 כח בשבט התשפג

גדעון סער עונה לנתניהו: "אין לך שום סמכות. לא יקרה"
גדעון סער, צילום: Erik Marmor/FLASH90

גדעון סער, יושב ראש מפלגת תקווה חדשה וחבר כנסת מטעם המחנה הממלכתי, תקף היום (א') בחשבון הטויטר שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בניהול מערכות הסתה נגד יריבים פוליטיים. זאת בתגובה להצהרת ראש הממשלה היום בישיבת הכנסת, בה הודיע על הקמת "צוות על" שמטרתו להאבק בהסתה לטרור ברשתות החברתיות.

"אתה אומנם עומד שנים בראש מערכת הסתה והכפשה מאורגנת של יריבים פוליטיים וגם של גורמי חוק ומשפט שלא היתה כדוגמתה בתולדות המדינה", האשים גדעון סער את ראש הממשלה, והוסיף כי נתניהו לוקח סמכויות לא לו: "אין לך שום סמכות לעסוק בנושא של אכיפת חוק וגם לא לכל שר אחר בממשלתך. זהו במובהק נושא של מערכת אכיפת החוק. אפסן את הפנטזיות השלך לדיקטטורה. לא יקרה".

\

נתניהו הודיע: הקמת צוות משימה מיוחד בראשות בן גביר

"סיכמתי בסוף השבוע עם השר איתמר בן גביר על הקמת צוות משימה מיוחד כדי להילחם נגד המסיתים למעשי רצח נגדנו". כך כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, ופירט: "בראש הצוות יעמוד השר לביטחון לאומי. הוא יקבל תגבור של חוקרים, שוטרים ופרקליטים, וזאת בתיאום מלא עם משרד המשפטים, ובהשתתפות גורמים מהשב"כ, צה"ל ומטה הסייבר הלאומי". הצוות עתיד להילחם בהסתה לטרור נגד אזרחים ונגד אנשי ציבור.