מתן כהנא סיכם את הכנס: "הלוואי שתפילתו של יבגני סובה תתגשם"

במסגרת כנס האחדות שיזם חבר הכנסת מתן כהנא, פירגנו חברי הכנסת אחד לשני. חיבור מפתיע נחשף בין השרה מחברון אורית סטרוק לחבר הכנסת רם בן ברק מנהלל: "יש לנו קשר חם ומיוחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/23 23:09 יז בשבט התשפג

מתן כהנא סיכם את הכנס: "הלוואי שתפילתו של יבגני סובה תתגשם"
מתן כהנא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רגעים מפתיעים בכנסת: אנחנו רגילים לראות בכנסת בדרך כלל, מאבקים קשים והטחות אשמה הדדיות בין הצדדים, אבל היום (ד') נערך בכנסת משהו קצת שונה. חבר הכנסת מתן כהנא יזם כנס אחדות ביןם חברי הכנסת של הקואליציה והאופוזיציה בו אמרו חברי הכנסת מילים טובות אחד לשני. בכנס גם קראו תהילים לרפואתו של הקצין שנפצע בפיגוע לפני שבוע וחצי.

אורית סטרוק, מילה טובה לבן ברק

אורית סטרוק, מילה טובה לבן ברק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חיבור מפתיע במיוחד נרשם בין השרה אורית סטרוק המתנחלת לבין חבר הכנסת מיש עתיד, רם בן ברק, איש ההתיישבות העובדת. סטרוק בחרה לומר מילים טובות על בן ברק: "אני רוצה להגיד מילים טובות לרם בן ברק, שאנחנו מאוד מאוד חלוקים בדעות שלנו ואני חושבת שיש לנו קשר חם ומיוחד, גיליתי ג'נטלמן אמיתי שיודע לחהקשיב גם לאנשים שהוא חלוק עליהם ואפילו להקשיב באהדה" אמרה והוסיפה: "הוא יודע להיות הוגן כשהוא מבטיח משהו, הוא מקיים עד הסוף ואני חושבת שאלו מידות מאוד טובות שכדאי שכולנו נלמד מהן".

כנס האחדות בכנסת, מילים טובות

כנס האחדות בכנסת, מילים טובות צילום: עמיאל ירחי

בעזרת ה' תתגשם תפילתו של יבגני סובה"

יוזם הכנס, מתן כהנא כתב על החיבורים המפתיעים בחשבון הפייסבוק שלו: "כך למשל גדי איזנקוט דיבר על אורית סטרוק, אלעזר שטרן דיבר על בן גביר, יפעת שאשא ביטון על אוריאל בוסו, אורית סטרוק על רם בן ברק, יוסי טייב על פנינה תמנו שטה, יצחק וסרלאוף דיבר על גדי אייזנקוט ועליי". הוא סיים וכתב: "הלוואי ונדע עוד הרבה רגעים מאחדים שכאלה בכנסת ישראל ובעם ישראל. בעזרת ה' תתגשם תפילתו של יבגני סובה ונזכה לארח את נדב לאחר החלמתו המלאה כאן בכנסת".