רגע יפה בכנסת: אוחנה בירך את לזימי - "אין לי ספק שתגיעי להישגים"

חברת הכנסת ממפלגת העבודה מונתה ליו"ר וועדת הצעירים בכנסת, אמיר אוחנה הגיע לברך ואמר הצלחת הוועדה היא "ברכה לכולנו" | לזימי אמרה בעת המינוי: "אני נכנסת לתפקיד, כמי שחיה ונושמת את אותם קשיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 19:14 ט בשבט התשפג

רגע יפה בכנסת: אוחנה בירך את לזימי - "אין לי ספק שתגיעי להישגים"
לזימי ואוחנה היום, צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר וועדת הצעירים: חברת הכנסת נעמה לזימי נבחרה הערב (ג') לכהן כיו"ר הועדה המיוחדת לענייני הצעירים. לאחר המינוי הודתה לזימי על בחירתה ואמרה: "ישראל נהייתה מדינה שהרבה יותר קשה לחיות בה ובפרט לצעירים - שוק הדיור בקריסה, יוקר המחיה בנסיקה, השירותים החברתיים מיובשים וצעירים חיים פה ללא אופק במדינה. זו זכות עצומה להתמנות להיות יו"ר ועדת הצעירים ולנצל את הבמה בשביל להילחם למען העתיד כאן".

נעמה לזימי, יו"ר וועדת הצעירים

נעמה לזימי, יו"ר וועדת הצעירים צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לזימי הוסיפה ואמרה כי "כל שר ואיש ממשלה שיחטא במילוי תפקידו לדאוג לעתיד הצעירים, אערוך דיונים דחופים בכל פעם בה יזרקו אותנו מתחת לגלגלים. כחברת כנסת צעירה שמכירה היטב את האתגרים של הצעירים, אני נכנסת לתפקיד, כמי שחיה ונושמת את אותם קשיים ומתחייבת להילחם עד שקולנו ישמע ונראה את השינויים הנדרשים".

אוחנה בירך את לזימי

מי שבירך אף הוא את לזימי לאחר מינוי הוא יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד, אוחנה סיפר כי פגש את לזימי בעבר בפאנל סטודנטים ואמר: "כבר אז זיהיתי בך דחף ולהט פנימי לעשות ולעסוק בנושאים הללו במיוחד. אין לי ספק שתגיעי להישגים נהדרים שהם ברכה לכולנו".