רגע יפה בכנסת: הכפיים והחיבוק של אוחנה לח"כית מיש עתיד

חברת הכנסת דבורה ביטון מיש עתיד נאמה את נאום הבכורה שלה וריגשה את המליאה. יו"ר הכנסת אוחנה אישר למחוא כפיים וחיבק את ביטון | "זה היה נאום מקסים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 11/01/23 13:18 יח בטבת התשפג

רגע יפה בכנסת: הכפיים והחיבוק של אוחנה לח"כית מיש עתיד
אוחנה וביטון במליאה, צילום: דוברות הכנסת

ריגשה את המליאה: חברת הכנסת דבורה ביטון נאמה היום (ד') את נאום הבכורה שלה בכנסת בנוכחות משפחתה. בסיום הנאום הודתה לחמותה שנפטרה לפני כחודשיים וריגשה את חברי הכנסת במליאה, יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה חיבק את ביטון בסיום ואמר לה: "זה היה נאום מקסים - הבאת את עצמך בצורה הכי יפה". אוחנה אף אישר לנוכחים למחוא כפיים.

צפו ברגעים היפים בכנסת:

הקדישה את נאומה לחומתה שנפטרה

את נאומה סיימה חברת הכנסת ביטון כך: "אני רוצה להקדים את הנאום לחמותי הצדקת סימי ביטון ששימשה לי גם כאם, שהלכה לעולמה לפני כחודשיים. היא הייתה מדהימה, אשת ישראל היפה והנאום הזה מוקדש לה".

עוד קודם בנאומה, אמרה ביטון על יושב ראש מפלגתה כי הוא הזכיר לה את מנחם בגין: "לראשונה פגשתי את יאיר לפיד בחוגי בית בתחילת דרכו והוקסמתי. הוקסמתי מהאישיות, האנושיות, המנהיגות הפשוטה שהזכירה לי את בגין".

מליאת הכנסת

מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

אשת מכירות, עורכת דין

חברת הכנסת ביטון מתגוררת בשדרות. לאחר הצבא ושנים של עבודה במכירות, פתחה חברת כוח אדם אשר העסיקה כ-500 עובדים ושימשה בה בתפקיד מנכ"לית. לאחר מספר שנים שהחברה הצליחה היא מכרה את החברה ובעקבות מקרה אישי התחילה ללמוד עריכת דין. ביטון הוסמכה כעורכת דין בשנת 2008. מאז היא ניהלה משרד עו"ד עצמאי ועיקר עבודתה היא מול רשויות הרווחה בתיקי נוער ומשפחה.

ביטון הוצבה ברשימת יש עתיד מאז הקמתה ב־2013 במקומות סמליים: 34–37 כשהמפלגה רצה לבדה ו־47–49 כשרצה במסגרת רשימת כחול לבן. ברשימה לקראת לקראת הבחירות לכנסת ה-25 הוצבה במקום ה-21 ברשימה, ונבחרה לכנסת.

דבורה ביטון

דבורה ביטון צילום: דוברות הכנסת