חבר הכנסת מעצמה יהודית חוזר בו: "המילה הזאת לא הייתה במקום"

צביקה פוגל חוזר בו מהאמירה הקשה שהפנה כנגד ראשי האופוזיציה אותם כינה "בוגדים". פוגל אומר כי המילה לא הייתה במקום. על שאר דבריו הגיב: "מאז האמירה שלי העניינים בכנסת נרגעו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 25/01/23 09:38 ג בשבט התשפג

חבר הכנסת מעצמה יהודית חוזר בו: "המילה הזאת לא הייתה במקום"
צביקה פוגל , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוזר בו: בשבוע שעבר סערה המערכת הפוליטית לאחר שחבר הכנסת צביקה פוגל כינה את ראשי האופוזיציה בוגדים וטען כי יש לעצור אותם. היום (ד') בראיון לרשת ב', חוזר בו פוגל מהאמירה: "המילה 'בגידה' לא הייתה במקום". עם זאת פוגל נמנע מתשובה לשאלה האם הוא חוזר בו מהאמירה לעצור את ראשי האופוזיציה.

הראיון עם חבר הכנסת פוגל:

"ברגע שאמרתי את מה שאמרתי השיח בכנסת חזר להיות נורמלי"

"יש כאלה שעדיין לא קיבלו את תוצאות הבחירות", הוסיף חבר הכנסת מעוצמה יהודית: "את השנאה, ההסתה והמרידה שעומדת בדרך אני מציע לכולנו לעצור. לפני 28 שנים היה מטורף שלקח את ההסתה הזאת והוציא אקדח, זה מה שאנחנו רוצים שיקרה עכשיו?". פוגל רואה בדבריו דווקא כמה שהחזיר את הכנסת להתנהגות נורמאלי: "ברגע שאמרתי את מה שאמרתי השיח בכנסת חזר להיות נורמלי. אם מה שאמרתי גרם לאנשים להתחיל להתנסח בעדינות, אז אני לא מצטער על אף מילה".

לפיד וגנץ

לפיד וגנץ צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

פוגל הגיב לסערה שעוררו דבריו ואמר: "אני נבהלתי מהדברים שאחרים אמרו. האמירות האומללות הן לא שלי אלא של מי שאומר לקציני הצבא שהשלטון לא לגיטימי ולקציני המשטרה שלא ימלאו פקודות". פוגל המשיך: "אני יצאתי נגד כל אלה. הדרך היחידה לעצור את השיח הבלתי האפשרי הזה היה להגיד את מה שאמרתי".

לא חוזר מהאמירה לעצור את ראשי האופוזיציה

עם זאת פוגל לא חזר בו מהאמירה לעצור את ראשי האופוזיציה, לשאלתו של אריה גולן בעניין ענה: "אני אומר שהמילה בגידה הייתה לא במקום". כשנשאל על כך בשנית התחמק והשיב: "אתה מספיק אינטיליגנטי כדי להבין מה אמרתי".