מרב נגד מירי: "שרת הקומבינות, הפקקים והעומסים"

שרת התחבורה היוצאת תקפה במהלך ישיבת סיעת מפלגת העבודה, את שרת התחבורה החדשה ואת מפלגת העבודה: "הם מנציחים את הפריפריה כדי שהם יוכלו לצעוק שהם יבטלו את הפריפריה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 17:17 ט בטבת התשפג

מרב נגד מירי: "שרת הקומבינות, הפקקים והעומסים"
מיכאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי, פתחה היום (ב') את ישיבת הסיעה בסערה. מיכאלי אמרה כי יש מי שמאשימים אותה שהייתה רק שרת התחבורה הציבורית. "אני גאה על כך מאד. האלטרנטיבה היא להיות שרת הקומבינות, הפקקים והעומסים. זאת שחזרה למשרד היום בהצהרות ואיומים".

"הם מנציחים את הפריפריה"

לאחר השבעת הממשלה ה-37 בראשות בנימין נתניהו, הודיעה שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב כי לבקשתה לא יתקיים טקס חילופים במשרד אלא רק פגישת חפיפה. השרה העבירה אתמול הנחיה ראשונה - כלל אגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד יחזירו את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן. מיכאלי תקפה את המהלך: "אחרי שהצעד הראשון של שרת התחבורה החדשה היה הודעה שקרית לגבי הצבעים של משרד התחבורה, היום היא הודיעה שהיא מגדילה את הפקקים. 

רגב ומיכאלי, אתמול |

רגב ומיכאלי, אתמול | צילום: תקשורת שרת התחבורה

במהלך דבריה טענה מיכאלי כי רגב היתה זו שביטלה את ה"מטרו" עד שלא יהיה פתרון לפריפריה. "אז מירי, המטרו הוא קודם כל פתרון לפריפריה. וכל זמן שמירי רגב שם ושלטון הליכוד שם, לא יהיה פתרון לפריפריה. איך אני יודעת? כי הם "מושלים" כאן כבר כמעט 40 שנה ברצף, והם לא עשו פתרון לפריפריה. וספציפית מאז 2005 ביבי הבטיח שוב ושוב, בכל נאום והשבעת ממשלה, שהוא יבטל את הפריפריה. עברו מאז 18 שנה, שברובן הוא היה ראש ממשלה, וביבי לא ביטל את הפריפריה. למעשה, הם מנציחים את הפריפריה כדי שהם יוכלו לצעוק שהם יבטלו את הפריפריה".