המהלך הראשון בקדנציה השניה של מירי רגב במשרד התחבורה

טקס חילופים לא התקיים במשרד התחבורה והשרה החדשה-ישנה כבר הספיקה להעביר הנחיה ראשונה: להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים - כחול ולבן

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/01/23 12:47 ח בטבת התשפג

המהלך הראשון בקדנציה השניה של מירי רגב במשרד התחבורה
רגב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רגע לאחר השבעת הממשלה ה-37 בראשות בנימין נתניהו, הודיעה שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב כי לבקשתה לא יתקיים טקס חילופים במשרד אלא רק פגישת חפיפה. הבוקר (א') בשעה שהחלו טקסי החילופים במשרדים הראשונים הגיעה ההנחיה הראשונה של רגב.

השרה הנחתה הבוקר את סמנכ"ל כוח אדם להעביר הנחיה לכלל אגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן. הדבר מתייחס לכלל הפרסומים, קמפיינים, לוגואים, תשדירי שירות ועוד של המשרד על אגפיו השונים. 

מאז נכנסה השרה התחבורה הקודמת מרב מיכאלי לתפקידה, שונו לסגול צבעי המשרד והפרסומים הקשורים אליו. ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לצעד של השרה החדשה: "אחרי שמירי רגב תסיים לשחק עם מניפת הצבעים, אנחנו מקווים שתתפנה לקדם את חוק המטרו שהליכוד תקע בשנה האחרונה. זה נושא אסטרטגי ראשון במעלה לטובת נוסעי התחבורה הציבורית".

לאחר מינויה לתפקיד שרת התחבורה והביטחות בדרכים, מסרה רגב: "משרד שמשפיע באופן יומיומי על אזרחי מדינת ישראל כולם, משרד עם אתגרים תחבורתיים מורכבים המחייבים את המשך הרפורמות אותן התחלתי".