העקיצה שנשלחה לעידית סילמן: "אנשים יהיו מוגנים מתוקפים אלמונים"

חברת הכנסת עידית סילמן תמונה לשרה להגנת הסביבה, וחברת הכנסת יוליה מלינובסקי שיגרה לה עקיצה על המינוי המסתמן: "טוב לדעת שעידית סילמן קיבלה את המשרד להגנה על איכות הסביבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 11:25 ה בטבת התשפג

העקיצה שנשלחה לעידית סילמן: "אנשים יהיו מוגנים מתוקפים אלמונים"
עידית סילמן. , צילום: Sraya Diamant/Flash90

חברת הכנסת עידית סילמן עברה בשנה האחרונה רכבת הרים פוליטית. אחרי שערקה ממפלגת ימינה היא תמונה היום (ה') לשרה להגנת הסביבה, ויושבת ראש ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים עקצה.

מלינובסקי: "אנשים יהיו מוגנים בסביבה של תחנות דלק מתוקפים אלמונים"

כאמור, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, לא נשארה אדישה למינוי ועקצה את סילמן בציוץ שהעלתה לטוויטר. מלינובסקי התייחסה בדבריה לתקרית התקיפה של סילמן בתחנת הדלק במודיעין, ואף קישרה את זה למינוי המסתמן של סילמן. 

חברת הכנסת מלינובסקי כתבה בציוץ: "טוב לדעת שעידית סילמן קיבלה את המשרד להגנה על איכות הסביבה, עכשיו אני בטוחה שאנשים יהיו מוגנים בסביבה של תחנות דלק מתוקפים אלמונים".

חברת הכנסת מלינובסקי

חברת הכנסת מלינובסקי צילום: Hadas Parush/Flash90

גם עקיבא נוביק נגד את סילמן: "באיזה קטע היא דורשת תפקיד"

נזכיר כי במהלך המגעים להקמת הממשלה דרשה סילמן תפקיד שרה, כפי שהובטח לה. עם פרסום הדרישה, תהה פרשן הפוליטי הסרוג למה מגיע לה תפקיד: "גם הליכוד וגם סילמן נשבעו שלא הובטח לה שום תפקיד תמורת פירוק הקואליציה הקודמת. אז באיזה קטע היא דורשת תפקיד בממשלה הבאה?", והוסיף גם תוך כדי הגנה על נבחרי הפריימריז בליכוד: "למה היא צריכה לקבל תפקיד לפני ליכודניקים ותיקים שעבדו קשה ונבחרו בפריימריז, ולא הוצנחו ברשימה?".