מועצת חכמי התורה קבעה: זאת חלוקת התפקידים בש"ס

לקראת השבעת הממשלה, המפלגות בקואליציה סוגרות את התפקידים אותם קיבלו. בש"ס הביא דרעי את המינויים לאישור מועצת חכמי התורה של המפלגה | החלוקה: חמשת הראשונים ימונו לשרים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 27/12/22 22:08 ג בטבת התשפג

מועצת חכמי התורה קבעה: זאת חלוקת התפקידים בש"ס
אריה דרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הושלמו המינויים בש"ס: מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס התכנסה היום (ג') וקיבלה סקירה מאריה דרעי על תוצאות המשא ומתן הקואליציוני. דרעי הציג לרבנים את רשימת השרים והתפקידים שאושרו על ידיהם. 

מועצת החכמים הביעה את שביעות רצונה מן ההישגים במו"מ בנושאי הליבה - שבת, גיור, כשרות חינוך, עולם הישיבות, רבנות ודיינות, הכותל, סיוע לחלשים, ושאר הישגי המפלגה בהסכמים. בסיום הישיבה אישרו הרבנים את המינויים.

חברי ש"ס |

חברי ש"ס | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רשימת התפקידים המלאה:

החלוקה עליה סוכם תהיה כזו במידה ולא ייתרחשו שינויים ברגע האחרון: יו"ר ש"ס אריהדרעי יכהן כשר הפנים והבריאות. יעקב מרגי ייכהן כשר הרווחה. יואב בן צור יכהן כשר במשרד הרווחה. מיכאל מלכיאלי יכהן כשר הדתות, חיים ביטון יכהן כשר במשרד החינוך. משה ארבל יכהן כסגן שר הפנים, משה אבוטבול כסגן שר החקלאות.  חבר הכנסת אוריאל בוסו יכהן כיו"ר וועדה ואחד מבין חברי הכנסת אזולאי/טייב יהיה יו"ר וועדה בכנסת.

בהודעת המועצה נכתב: "המועצת מברכת את יו"ר התנועה הרב אריה דרעי על הישגי המו"מ שנוהל בחכמה ובתבונה בניצוחו. וכן את יתר חברי צוות המו"מ של התנועה. מועצת חכמי התורה מברכת את הממשלה שתקום שתצליח במשימתה, תמלא את ימיה ותגשים את מטרותיה החשובות לטובת עם ישראל".