סערה חדשה בליכוד: דנון לא הגיע להצבעה וקיש חשף את הסיבה בטוויטר

לקראת לילה גורלי של הצבעות, התקזז חבר הכנסת דני דנון ולא הגיע להצבעה. קיש תקף אותו והודיע: "תגיע עכשיו לכנסת, כל הקואליציה פה כולל נתניהו" | דנון: "כל מי שמנסה להתחנף שישתה כוס מים ויירגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 21:06 כא בכסלו התשפג

סערה חדשה בליכוד: דנון לא הגיע להצבעה וקיש חשף את הסיבה בטוויטר
קיש ונתניהו במליאה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קיש תוקף את דנון: הערב והלילה יערכו הדיונים בכנסת בנוגע לחוקים אותם מנסים להעביר בקואליציה לפני השבעת הממשלה, בקואליציה נערכים ללילה ארוך בו האופוזיציה תנסה למנוע את העברת החוקים. בין חברי הליכוד שהגיעו כולם למליאה חסר חבר הכנסת דני דנון שלטענת חברו למפלגה יואב קיש, לא עונה לטלפונים ובליכוד אינם יודעים איכן הוא.

הציוץ של דנון:

דנון הודיע כי התקזז ותקף את "החנפנים" לדבריו

לאחר שהתחילה חרושת שמועות בנושא, כתב חבר הכנסת דנון בטוויטר כך: "אני מציע לכולם להירגע. בדיוק כמו חכי"ם אחרים בליכוד ובמפלגות אחרות שהתקזזו היום ואתמול גם אני התקזזתי היום. כל מי שמנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות מומלץ שיישתה כוס מים ויירגע".

דני דנון

דני דנון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אבל נראה שהדבר לא כל כך התקבל אצל חברי הליכוד ובראשם יואב קיש. קיש הגיב לדנון בטוויטר וכתב כי הוא ממליץ לדנון להגיע למליאה כמה שיותר מהר: "דני דנון, אני מבין שבחרת לקיים דיון בטוויטר. אתה יודע שאין קיזוזים היום. בחרת לא לענות לשיחות ולהודעות ממני ומעובדי הסיעה. אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת. להערכתי ההצבעה תהיה עוד שלוש שעות. אם אתה צמא תשתה מים בדרך".

הציוץ של קיש:

עמית סגל: "חושש שדנון נתקע ב-2015"

קיש לא הסתפק בזה וחשף בטוויטר גם את הסיבה בגללה דנון לא הגיע למליאה: "הערה אחרונה בנושא דנון בטוויטר. כל הקואליציה פה כולל ראש הממשלה נתניהו. ערב לא קל עם פיליבסטר של האופוזיציה העתידית. הבנתי שבחרת לבלות בחו"ל במקום להיות בכנסת. צר לי שזו היתה בחירתך. שתהיה לך שבת שלום".

יואב קיש

יואב קיש צילום: כיפה

היחסים בליכוד בין חברי הכנסת מתוחים לא רק על רקע החוקים שצריכים לעבור אלא גם בגלל התפקידים אליהם הם שואפים. דנון חותר לתפקיד יושב ראש הכנסת ואף הצהיר על כך בעבר, אבל כלל לא בטוח שנתניהו מעוניין למנות אותו לתפקיד. עמית סגל כתב הערב: "אני חושד שדני דנון נתקע בזמן ב-2015. לבוחרי הליכוד אין סבלנות רבה מדי לאיומים כדי לקבל תפקיד, ולא לנסיעות לחו״ל בזמן הצבעות מכריעות בלי לתאם".