הכל היה לשווא? דיווח: נתניהו ביקש מסילמן לוותר על תפקיד שרה

ראש הממשלה העתידי מנסה למזער נזקים וביקש מחברת הכנסת שהפילה את ממשלת השינוי להסתפק בתפקיד של סגנית שר או יושבת ראש ועדה | סילמן מכחישה: "סיפור שלא היה ולא נברא מתוך פגישתי האישית עם ראש הממשלה הנבחר. חרטוט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 21:02 יז בכסלו התשפג

הכל היה לשווא? דיווח: נתניהו ביקש מסילמן לוותר על תפקיד שרה
נתניהו וסילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עידית סילמן עברה בשנה האחרונה רכבת הרים פוליטית, ואחרי שניהלה את קואליציית מממשל השינוי הגיעה למקום ה-16 ברשימת הליכוד כשיריון של נתניהו אחרי פרישתה המדהדת מהקואליציה. לפני שפרשה מהקואליציה הובטחו לה הרים וגבעות על ידי הליכוד, ונראה כי ההבטחות לא ימומשו.

הבקשה של נתניהו מסילמן

על פי דיווח של דפנה ליאל, ראש הממשלה העתידי ניסה לשכנע את סילמן לוותר על תפקיד שרה ולהסתפק בסגנית שר או ראש ועדה. לפי ליאל, הניסיון לא צלח וסילמן הבהירה לנתניהו כי היא שילמה מחיר כבד ומצפה שההבטחות ימומשו.

נזכיר כי ההבטחה העיקרית לסילמן, שכיהנה כיושבת ראש ועדת הבריאות בממשלה היוצאת, היה תפקיד הבריאות. במשא ומתן הקואליציוני הוא כבר ניתן לאריה דרעי, כך שההבטחה לא תמומש במלואה בכל מקרה.

סילמן מכחישה: "לא היו דברים מעולם"

אחרי הדיווח של ליאל, סילמן הכחישה אותו בטוויטר שלה. היא כתבה: "אלו הם חייו של נבחר ציבור, פנתה אליי הערב הכתבת דפנה ליאל עם סיפור שלא היה ולא נברא מתוך פגישתי האישית עם ראש הממשלה הנבחר. הבהרתי לה באופן חד משמעי שלא היו דברים מעולם והסיפור אותו היא מתארת הוא חרטוט. למרות הבהרותיי היא החליטה לפרסם הערב דברים שאינם נכונים כלל ועיקר".