צפו צרחות בכנסת: טיבי קרא לבן ארי כהניסטית - כך היא הגיבה

עימות חריף התפתח במליאה בין חבר הכנסת מתע"ל שקרא לעבר חברת הכנסת מרב בן ארי: "גם ביש עתיד יש כהניסטית" והיא לא נשארה חייבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 12:24 ו בכסלו התשפג

צרחות בכנסת: טיבי קרא לבן ארי כהניסטית - כך היא הגיבה
טיבי. ממשיך בשלו, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מרב בן ארי VS אחמד טיבי: עימות חריף התפתח היום (ד') במליאת הכנסת לכבוד ציון יום היציאה והגירוש של היהודים מארצות ערב ואיראן. לאחר נאומו, קרא חבר הכנסת מתע"ל, אחמד טיבי, לעבר חברת הכנסת מיש עתיד מרב בן ארי: "גם ביש עתיד יש כהניסטית". בתגובה, חברת הכנסת מיש עתיד לא נשארה חייבת וצעקה: ""מי אתה בכלל?!".

בן ארי. בדרך לבחירות

בן ארי. בדרך לבחירות צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

"את חלאת אדם, רוחי מן הון!": טיבי תקף את מירב בן ארי והוצא מהמליאה

זו לא הפעם הראשונה שחבר הכנסת מתע"ל וחברת הכנסת מיש עתיד תוקפים אחד את השניה במליאת הכנסת. כזכור, לפני חצי שנה, אחמד טיבי צעק מעל הדוכן במליאת הכנסת "את חלאת אדם", לעברה של חברת הכנסת מירב בן ארי.

טיבי דיבר על מעצרים בחברה הערבית, ובן ארי הגיבה לדבריו במליאה. טיבי נעצר, והגיב לה בזעם: "כשאני מדבר את תירגעי. יש דבר שבחיים לא אסלח לך. אמרת שאת לא מצטערת על הריגתה של העיתונאית". בן ארי ניסתה להגיב אבל טיבי איבד את עשתונותיו: "את חלאת אדם, את חלאת אדם! חלאת אדם! יאללה רוחי מן הון", טיבי המשיך לצעוק ולבסוף הורד מהדוכן. 

לאחר מכן עלתה בן ארי לדוכן, ואמרה: "עלה חבר כנסת לדוכן הזה וקרא לי 'חלאת אדם'. נמאס לי כבר, נמאס לי. מה זאת ההתנהגות הזאת? פעם קיללתי מישהו מכם? דיברתי בזלזול? מעולם לא, גם כשעופר כסיף עלה לפה וקרא לי תרנגולת. מספיק כבר, כבדו את המקום הזה". בן ארי התקשתה לעמוד בפרץ הדמעות וירדה מהדוכן". בסיום דבריה ניגשו לנחם אותה מספר חברי כנסת, ביניהם אורית סטרוק.