מירב בן ארי: אני אומרת שלום לכולם מאחמד טיבי ועד בן גביר, אבל לה "פחות"

בראיון למורן אזולאי, התלוננה בן ארי על התדמית הבעייתית של חברי הכנסת ועל הזגזוגים האידאולוגים. וסיפרה למי היא לא אומרת שלום במסדרון, רמז : היא אומרת לכל חברי הכנסת למעט אחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/21 13:40 כט בתשרי התשפב

מירב בן ארי: אני אומרת שלום לכולם מאחמד טיבי ועד בן גביר, אבל לה "פחות"
יכולה לחזור לחייך. אורלי לוי אבקסיס, צילום: פלאש 90

י"ור ועדת בטחון הפנים והכנסת מירב בן ארי תיארה היום בפני מורן אזולאי את מורת רוחה  מפוליטיקאים מזגזגים, ולא הסתירה את שאיפתה לכך "שאנשים יסתכלו על פוליטיקאים בצורה אחרת, אני יודעת שאני אופטימית אני רוצה שיסתכלו אחרת אני רוצה שכן יסתכלו עליהם כמודל".  

בהמשך רמזה בן ארי לח"כ אורלי לוי מהליכוד "מה הבעיה ללכת קצת הביתה? לא הסתדר לך, לא נבחרת כראש מפלגה, לא הסדר לך עם המחנה שלך, לכי הביתה, שנה שנתיים, שבי על הקווים הכל בסדר למה צריך את המעברים החדים האלה?". עוד הוסיפה בן ארי "אנשים אומרים לי כן, אבל גם את עברת. והסבירה "שנתיים הייתי בבית  אנשים שוכחים ואומרים קפצת ממפלגה למפלגה , והמפלגה שלי נמחקה"

כשנשאלה בן ארי האם היא נפגשות במסדרון עם אורלי לוי ואומרת לה שלום. ענתה בן ארי "לא,  אני אומרת שלום לכולם, לאיתמר בן גביר ולאחמד טיבי לכולם אני אומרת שלום" ולאורלי לוי? "פחות" 

צפו בקטע המלא


קרדיט: ערוץ הכנסת

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן