לפיד בפניה אישית לנתניהו: "ביבי, אל תעשה את זה"

לאחר שדווח כי בנימין נתניהו דורש להחליף את כל נהגי שיירת ראש הממשלה בטענה כי זוהי משרת אמון, מגיב ראש הממשלה לפיד ואומר: "כמה קל לפגוע באנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 22:55 ה בכסלו התשפג

לפיד בפניה אישית לנתניהו: "ביבי, אל תעשה את זה"
לפיד, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

לפיד מגיב לדרישת נתניהו: לאחר שפורסם כי בנימין נתניהו דורש להחליף את כל נהגי שיירת ראש הממשלה, מגיב ראש הממשלה יאיר לפיד. בפוסט שפירסם בטוויטר כותב לפיד: "כשנכנסתי לתפקיד ראש הממשלה פגשתי את הנהגים שעובדים במשרד. חלקם שנים, חלקם מעל עשרים שנה. אנשים טובים, מקצועיים, עם משפחות".

תגובת לפיד לדרישת נתניהו

"היום פורסם שלשכת נתניהו דורשת להחליף את 'כל מי שעבד עם לפיד'" כתב ראש הממשלה והמשיך: "ככה, בלי הסבר, בלי סיבה אנשי מקצוע שלא עשו שום דבר רע פתאום מסומנים,ֹ יספגו הרעה בתנאים. אולי יפוטרו. כמה קל לפגוע באנשים,ֹ ולמה? מאיזו סיבה? מה הם עשו רע?" לפיד מסיים בפניה אישית לנתניהו וכותב לו: "ביבי, אל תעשה את זה. זה לא ראוי".

שיירת ראש הממשלה

שיירת ראש הממשלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סביבת נתניהו: זוהי משרת אמון

כאמור, הדרישה מגיעה על רקע מה שמכנים בסביבת נתניהו "טעמי שמירה על אמון" וכי נתניהו לא סומך על הנהגים ששירתו בתפקיד בעת כהונת ראשי הממשלה בנט ולפיד. ייתכן וכי אחד הגורמים לכך הוא הסיפור של בנו של נתניהו שכזכור, הוקלט לפני מספר שנים על ידי הנהג ברכב הממשלתי מה שגרם לפיצוץ פרשת ביקורו של יאיר נתניהו במכון החשפנות, נתניהו אף תבע לאחר מכן את הנהג לאחר שזה מכר את ההקלטות לערוץ תקשורת.

נתניהו

נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90