נתניהו דורש להחליף את כל הנהגים בשיירה ומסביר מדוע

יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו כבר נערך לקראת החזרה לתפקיד ראש הממשלה, בזמן שהוא מתחיל לאייש את הכוורת שלו הגיעה גם דרישה חריגה אחת, להחליף את כל הנהגים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 21:00 ה בכסלו התשפג

נתניהו דורש להחליף את כל הנהגים בשיירה ומסביר מדוע
שיירת ראש הממשלה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

להחליף את כל הנהגים: בנימין נתניהו נערך לחזור לכס ראש ממשלת ישראל וחלק מההיערכות הוא איוש כל התפקידים הסובבים את ראש הממשלה. אבל בין התפקידים בהם נתניהו דורש לבצע שינויים נמצאים גם נהגי שיירת ראש הממשלה כאשר נתניהו דורש להחליף את כל הנהגים, כך פורסם ב-"כאן 11".

הדרישה מגיעה על רקע מה שמכנים בסביבת נתניהו "טעמי שמירה על אמון" וכי נתניהו לא סומך על הנהגים ששירתו בתפקיד בעת כהונת ראשי הממשלה בנט ולפיד. ייתכן וכי אחד הגורמים לכך הוא הסיפור של בנו של נתניהו שכזכור, הוקלט לפני מספר שנים על ידי הנהג ברכב הממשלתי מה שגרם לפיצוץ פרשת ביקורו של יאיר נתניהו במכון החשפנות, נתניהו אף תבע לאחר מכן את הנהג לאחר שזה מכר את ההקלטות לערוץ תקשורת.

שיירת ראש הממשלה

שיירת ראש הממשלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המינוי הראשון של נתניהו

כאמור, מלבד העיסוק בשיירה נתניהו החל בשיבוץ אנשים לתפקידי אמון בכוורת שתעבוד איתו לכשיחזור למשרד ראש הממשלה. נתניהו הודיע על המינוי הראשון שלו, ראש הסגל הנוכחי שלו, צחי ברוורמן, ששימש כמזכיר הממשלה, ימונה לתפקיד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה. ברוורמן מלווה את נתניהו כבר שנים ונחשב לאחר האנשים המקורבים אליו ביותר.