נשאר בפוליטיקה: חבר הכנסת לשעבר לא נבחר אבל קיבל תפקיד

חבר הכנסת לשעבר איתן גינזבורג היה אחד מהמקורבים ליושב ראש המפלגה בני גנץ. לאחר שלא נכנס לכנסת הנוכחית, קיבל גינזבורג תפקיד אחר במפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 17:09 ל בחשון התשפג

נשאר בפוליטיקה: חבר הכנסת לשעבר לא נבחר אבל קיבל תפקיד
המחנה הממלכתי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לא בכנסת אבל כן בפוליטיקה: חבר הכנסת לשעבראיתן גינזבורג שלא נכנס לכנסת הנוכחית, ישאר חלק ממפלגת המחנה הממלכתי וימונה לתפקיד מזכ"ל המפלגה. גינזבורג ששימש כיו"ר סיעת כחול לבן בכנסות האחרונות, היה מחברי הכנסת המקורבים ליושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ, מה שגרם לתהיות בנוגע למיקומו הנמוך היחסי ברשימת המחנה הממלכתי לכנסת, עתה יקבל גינזבורג את תפקיד מזכ"ל המפלגה.

גנץ: "שותף שהולך איתנו דרך ארוכה"

יו"ר המפלגה ושר הביטחון בני גנץ: "שמח על כניסתו של איתן לתפקיד החשוב והמשמעותי בהמשך בניית המפלגה ו"המחנה הממלכתי", וייצובם כגורמים המשמעותיים ביותר במרכז הפוליטיקה הישראלית. איתן הוא שותף שהולך איתנו דרך ארוכה, מסור, מחויב ומקצועי, הוביל בגאון את העשייה בכנסת ויהיה כזה גם בהובלת המפלגה. אני מאחל לו ולכולנו הצלחה גדולה." 

איתן גינזבורג

איתן גינזבורג צילום: נועם מושקוביץ ודני שם טוב

עו"ד איתן גינזבורג: "אני מודה לבני גנץ על האמון והזכות להוביל ולחזק את פעילות המפלגה אל מול האתגרים הפוליטיים הניצבים בפניה. אני מאמין במנהיגותו של בני ובדרכה של ״כחול לבן״ כמפלגת מרכז חשובה ומשמעותית בפוליטיקה הישראלית. יחד עם סיעת ״המחנה הממלכתי״ בכנסת ופעילי המפלגה ברחבי הארץ נעשה הכל על מנת לבסס ולחזק אותה ככזו".