בחירות 2022

איתן גינזבורג מגיב למיקומו ברשימה: "יש לי בשורה מרעישה"

אתמול הוצגה רשימת המחנה הממלכתי לכנסת ה-25 ולא מעט גורמים במערכת הפוליטית הופתעו מהמיקום הנמוך שקיבל ברשימה חבר הכנסת איתן גינזבורג, הבוקר הוא מגיב להתפתחויות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 11:30 יא באלול התשפב

איתן גינזבורג מגיב למיקומו ברשימה: "יש לי בשורה מרעישה"
איתן גינזבורג, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ השיק אמש את קמפיין המחנה הממלכתי לבחירות 2022 וחשף את הרשימה שלו לכנסת. חברי הכנסת שהגיעו מכחול לבן נדחקו לתחתית הרשימה, בניהם חבר הכנסת איתן גינזבורג שהגיב הבוקר להחלטה.

גינזבורג: "נגיע ליותר מ-14 מנדטים"

גינזבורג בעמוד הפייסבוק שלו: "קיבלתי מכם ביממה האחרונה הודעות וטלפונים על הצבתי במקום ה-14, ופרגונים על העשייה שלי שריגשו אותי עד עמקי נשמתי. כיף לדעת שרואים ומעריכים את הפעילות הפרלמנטרית במסגרת השליחות הציבורית מאז נכנסתי לפוליטיקה במישור הלאומי. 

התחושות והחששות ששיתפתם עימי היו מרגשות ונגעו בי מאוד, אך יש לי בשורה מרעישה: אנחנו נגיע ליותר מ-14 מנדטים, כי יש רק רשימה אחת שיכולה להרכיב ממשלה אחרי הבחירות והיא 'המחנה הממלכתי". 

גינזבורג הוסיף: "אחרי סבבי בחירות שכבר נראים כמו רצף אינסופי, בני גנץ הוא המנהיג היחיד שמסוגל לדבר עם כל צידי המפה הפוליטית ולהרכיב כאן סוף סוף ממשלה יציבה שכל כך חסרה לנו. אני מאמין בו, ולכן אני הולך לצידו מאז שהגיע לפוליטיקה".

רשימת המחנה הממלכתי נחשפת

צילום: ללא

השקת המחנה הממלכתי