שקד מרגיעה: לא צריך להיבהל מההצעות על ההפרדה

שרת הפנים היוצאת התייחסה לדרישתם של סמוטריץ' והחרדים לעגן בחוק את ההפרדה על רקע מגדרי: "גם לנשים חרדיות מגיע להנות מאירועי תרבות" | על פסקת ההתגברות: "הרבה מאוד שנים אנחנו מנסים להעביר, הלוואי שיצליחו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 20/11/22 11:28 כו בחשון התשפג

שקד מרגיעה: לא צריך להיבהל מההצעות על ההפרדה
צילום: עמיאל ירחי

לאחר פרסום תוצאות הבחירות, יו"ר ימינה ושרת הפנים , איילת שקד, מצאה את עצמה מחוץ לכנסת. לקראת ישיבת הממשלה האחרונה, התייחסה שקד על פסקת ההתגברות ועל סערת דרישתם של סמוטריץ' והחרדים לעגן בחוק את ההפרדה על רקע מגדרי.

"אני רוצה לאחל הצלחה לממשלה החדשה וגם להגיד לחלק מהתקשורת ומהציבור שאין מה להיכנס לתבהלה לא מפסקת ההתגברות ולא מההפרדה בין גברים לנשים באירועים. בסוף פסקת ההתגברות זה יוצר דיאלוג קצת אחר בין הכנסת לבית המשפט. הרבה מאוד שנים אנחנו מנסים להעביר את זה והלוואי שיצליחו", אמרה שקד. 

שקד: "לא מבינה למה לא רבים על משרד הפנים"

על דרישתם של סמוטריץ' והחרדים לעגן בחוק את ההפרדה על רקע מגדרי אמרה שרת הפנים כי לא צריך להיבהל. "בענייני ההפרדה, זה גם אירועים שקיימים היום, הפרדה בין נשים לגברים. גם לנשים חרדיות מגיע להנות מאירועי תרבות. האירועים האלה מתקיימים, פשוט הייתה התערבות של יועמשי"ם מסויימים לאורך השנים במטרה של החקיקה הזאת לעצור את ההתערבות, ואני עסקתי בזה גם כשרת משפטים. לא צריך להיבהל", אמרה שקד.

על העזיבה ממשרד הפנים אמרה כי "אני פה עם המנכ"ל שלי, עשינו עבודה נהדרת במשרד הפנים, עשינו המון רפורמות, ואני יודעת שגם משרדים אחרים עשו. רפורמות שאנשים והאזרחים נהנים מהם. זהו, עשינו הכי טוב שעשינו. אני לא מבינה למה לא רבים על משרד הפנים".