תחליף את בעז ביסמוט? התפקיד המפתיע שהוצע לאיילת שקד

שרת הפנים היוצאת, קיבלה הצעה מפתיעה לתפקיד באולפן שישי. זה לא הפעם הראשונה שמציעים לפוליטיקאי יוצא לשמש בתפקיד כזה. עד הבחירות, חבר הכנסת הנכנס בעז ביסמוט שימש כפרשן התוכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 14:30 טז בחשון התשפג

תחליף את בעז ביסמוט? התפקיד המפתיע שהוצע לאיילת שקד
יו"ר ימינה איילת שקד, צילום: פלאש 90, גילי יערי

פרשנית חדשה לאולפן שישי? לאחר פרסום תוצאות הבחירות, יו"ר ימינה, איילת שקד,  מצאה את עצמה מחוץ לכנסת. כעת יש הרבה דיבורים לגבי המשך הקריירה שלה, והאם היא תמשיך בעשיה בציבורית או במגזר הפרטי. על פי דיווח, באולפן שישי, תוכנית הדגל של ערוץ 12 הציעו לשקד לתפקד כפרשנית בפאנל התוכנית.

תחליף את ביסמוט?

כזכור, עד לא מכבר, שימש כפרשן התוכנית חבר הכנסת המיועד בעז ביסמוט שנבחר ברשימת הליכוד לכנסת הקרובה. במידה ושקד אכן תצטרף לצוות התוכנית היא ככל הנראה תחליף בתפקיד את חבר הכנסת לשעבר, צחי הנגבי, כך על פי הדיווח. מערוץ 12 ואיילת שקד לא נמסרה תגובה.

עוד לא החלטתי מה אעשה בעתיד אבל אני אשוב לפוליטיקה

בסדרת ראיונות שהעניקה אמש (ד') לערוצי הטלוויזיה המרכזיים דיברה על ההפסד והמחשבות להמשך. לדפנה ליאל בחדשות 12 אמרה כי "הציבור הכריע וצריך לכבד את ההכרעה הזאת". בשבוע שעבר חשף חבר הכנסת יואב קיש, בכיר הליכוד, כי הריצה של יו"ר הבית היהודי הייתה מתאומת עם מפלגתו, ועל כך אומרת שקד: "אנחנו החלטנו לרוץ עד הסוף, חשבנו שזה הדבר הנכון, שהקול של הבית היהודי ישמע אבל לא הייתי מוכנה להזיק לגוש. ביום שישי לפני הבחירות נתניהו הבין את זה וביקש מיואב קיש לדבר איתי.

בועז ביסמוט, עורך ראשי ישראל היום

בועז ביסמוט, בקרוב בכנסת צילום: יונתן סינדל פלאש 90

אחרי שנים רבות בפוליטיקה היא מבטיחה כי בכוונתה לשוב, והתוכניות לשנים הקרובות כוללות עבודה במגזר הפרטי עם שילוב למגזר הציבורי, והשקעה במשפחה. על שותפה לשעבר, ראש הממשלה החליפי שהתפטר מתפקידו לפני מספר ימים, נפתלי בנט, היא מודה כי אכן יש ביניהם מחלוקות וכעסים, "אבל אני אדם בוגר, אנחנו בקשר. אני חברה של כל חברי ימינה. אני לא חושבת שנשתף פעולה בהמשך. בשדה הפוליטי דרכינו נפרדו". האישה שדובר בה כי עוד תגיע לראשות הממשלה טרם החליטה מה תעשה בזמן הקרוב, "עוד לא החלטתי מה אעשה בעתיד אבל אני אשוב לפוליטיקה".