ראיון יצחק וסרלאוף: "נתניהו יצטרך לממש את מה שהוא התחייב"

חבר הכנסת יצחק וסרלוף מעוצמה יהודית שצפוי להתמנות לשר נפגש אמש עם ראש הממשלה המיועד נתניהו, בראיון לכיפה אומר וסרלאוף: "אנחנו מביאים לנתניהו את הכוח והוא יצטרך לממש את מה שהוא התחייב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/11/22 12:00 כג בחשון התשפג

יצחק וסרלאוף: "נתניהו יצטרך לממש את מה שהוא התחייב"
יצחק וסרלאוף, צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

חבר הכנסת יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית שצפוי להתמנות לשר מספר בראיון לחדשות כיפה על ההישגים במשא ומתן מול נתניהו: "אלו דברים חשובים גם להתיישבות וגם להרתעה, צריך להתמודד עם הגניבות מבסיסי צה"ל שהרימו ראש בתקופה האחרונה, אבל יש עוד הרבה דברים שאנחנו דורשים זה רק טיפה בים ממה שאנחנו רוצים במו"מ הקואליציוני".

אתה מאמין לנתניהו שאלו דברים שיקרו?

אתמול פגשתי אות נתניהו לראשונה, הוא הסתכל לי בעיניים, לחץ לי את היד ואיתמר אמר לו, "תכיר את השר הכי צעיר בממשלה", נתניהו אמר לי 'חובת ההוכחה עליך', עניתי לו שחובת ההוכחה על כולנו ונתניהו אמר שאני צודק. אני בסוף יודע שמהאצבעות שלנו תורכב הממשלה, אנחנו מביאים לנתניהו את הכוח והוא יצטרך לממש את מה שהוא התחייב. אני אומר לבוחרים שלי שכשאנחנו מתחייבים אנחנו עומדים מאחורי ההתחייבות שלנו ואנחנו מתכוונים לממש את ההתחייבויות.

יכול להיות שיש כאן אצבע בעין לסמוטריץ' עם רשימת ההישגים הזאת?

לא, שנינו מנהלים מו"מ נפרד עם נתניהו, אני בטוח שגם לו יהיו הישגים, אף אחד לא מפרסם את ההישגים שלו, אולי גם אצלם יש התקדמות מסויימת. 

דיון סוער אתמול בוועדה המסדרת, יכול להיות שתמנו בסוף את טיבי לסגן יו"ר הכנסת?

לגבי המינוי של הסגנים אין הסכמות של האופוזיציה, אחרי שהם יגיעו להסכמות אנחנו נדון יחד, זה עדיין לא עלה לדיון, אחרי ההסכמות נקבל החלטה, באופן אישי אני חושב שטיבי לא צריך להיות בכנסת. 

"הכי יפה": חבר הכנסת החדש מפרגן לחברו לסיעה