כולל טיבי ועודה: נציג יש עתיד יפגש עם כל ראשי סיעות האופוזיציה

לצד פגישתם המתכוננת של ראשי סיעות הקואליציה היוצאת, יאיר לפיד שולח את בועז טופורובסקי לשיחות עם כלל מרכיבי של האופוזיציה הנוכחית: "נמשיך לעבוד כחומה בצורה, לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 11:36 יט בחשון התשפג

כולל טיבי ועודה: נציג יש עתיד יפגש עם כל ראשי סיעות האופוזיציה
ראשי מפלגת חד"ש-תע"ל, אחמד טיבי ואיימן עודה, צילום: פלאש 90

אחרי ההפסד הצורב והמריבות הפנימיות בשמאל, הזמין יאיר לפיד את ראשי הסיעות השותפות בקואליציה הקודמת למפגש ביום שלישי הקרוב. לצד הישיבה הזו, שולח לפיד את יושב ראש הסיעה שלו, חבר הכנסת בועז טופורובסקי, לשיחות מול כלל ראשי סיעות אופוזיציה. בין היתר ייפגש טופורובוסקי גם עם ראשי הסיעות הערביות שלא היו חלק מהקואליציה היוצאת.

טופורובסקי: "אפגש בימים הקרובים עם כלל יושבי ראשי סיעות האופוזיציה המיועדת"

"כחלק מהשאיפה לאחד את השותפים ובמטרה לתכנן יחד את המאבקים שלנו בממשלה הקיצונית והחשוכה המיועדת לקום, אפגש בימים הקרובים עם כלל יושבי ראשי סיעות האופוזיציה המיועדת", כתב טופורובסקי בטוויטר. "אנחנו נמשיך לעבוד כחומה בצורה, לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית- ולא ננוח עד שנחזור לשלטון ונמשיך בשינוי".

בראיון הבוקר (א') בגלי צה"ל התייחס אחמד טיבילאי הזמנתו לפגישת ראשי האופוזיציה ואמר: "לפיד התקשר אליי לפני יומיים, והיום אפגש עם ח"כ טופורובסקי מ'יש עתיד'. אפשר לבנות עלינו כחלק מהאופוזיציה, אין אופוזיציה בלעדינו, אבל אנחנו גם יודעים להיות עצמאים".

מרב מיכאלי תמנה ועדת בדיקה חיצונית שתבחן את כישלון מפלגתה בבחירות

לצד חשבון הנפש הכללי במחנה לפיד, יושבת ראש העבודה הודיעה הבוקר (א') כי היא תמנה ועדת בדיקה חיצונית שתבחן את כישלון מפלגתה בבחירות. "עברו עלינו שבוע וחצי של צער ותסכול, כעס ואכזבה. עלי, אישית, בודאי", כתבה מיכאלי לפעילים.

"אני אחראית לתוצאת הבחירות למפלגת העבודה. בקרוב תצא לדרך ועדת בדיקה חיצונית שתבחן את המאמץ שלנו בקמפיין ונוכל להפיק לקחים וללמוד איך לעשות את זה טוב יותר ונכון יותר בפעם הבאה". בנוסף היא אמרה: "אני גם מתכוונת להתחיל פגישות ומגעים עם גורמים שונים במחנה הליברלי ומחנה השלום כדי לבנות ביחד את העתיד שלנו. נמצא את הדרך להגדיל את כוחנו ולנצח", כתבה.