מיכאלי בנאום הפסד: "נתניהו הלך לרב טאו, לפיד לא הצליח להביא הסכם עודפים"

אחרי פרסום תוצאות הבחירות ומפלתו של השמאל, יושבת ראש העבודה נשאה נאום ותקפה את ראש הממשלה היוצא: "הקמפיין של לפיד חיסל את מרצ וכמעט חיסל את העבודה; יש לי אחריות להישג הנמוך של העבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 18:54 ט בחשון התשפג

מיכאלי בנאום הפסד: "נתניהו הלך לרב טאו, לפיד לא הצליח להביא הסכם עודפים"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יושבת ראש העבודה, מרב מיכאלי, שמרה על שתיקה בכל הנוגע לתוצאות הבחירות. הערב (V') היא נשאה הצהרה לתקשורת במשרדי מפלגת העבודה. בנאום היא האשימה את לפיד במפלה והציעה להקדים את הפריימריז של המפלגה.

"בקואליציה יש יותר כתבי אישום מנשים"

"אני רוצה להודות קודם כל לכל המצביעים שנתנו את הקול ואת האמון שלהם למפלגת העבודה", היא פתחה. "ניתן עכשיו את הפייט הכי חזק מול קואליציה מסוכנת שיש בה יותר כתבי אישום מנשים".

היא התייחסה למפלה של מרצ ואמרה: "תוצאת הבחירות היא קשה לכולנו, וקשה למפלגת העבודה. הסיבה שאני מדברת רק עכשיו היא כי חיכיתי לתוצאות האמת. קיוויתי לראות את מרצ עוברת. היה פה קרב והוא נוהל לא טוב, ומי שניהל אותו אחראי על זה".

לפיד ביקש למחוק את העבודה, נוכיח לו שהוא טעה

מרמזים היא עברה למילים בוטות יותר: "לפיד לא הצליח אפילו להביא הסכם עודפים לליברמן ולמפלגות הערביות כשנתניהו הלך לרב טאו. הדבר החמור הוא שהמפלגה המרכזית בגוש, קראה להצביע רק לה על חשבון המפלגות הקטנות. לפיד עשה קמפיין להצביע למפלגה הגדולה, זה מה שהפיל את מרצ, זה מה שכמעט הפיל את העבודה. הוא ביקש למחוק את מפלגת העבודה, ואמר שאין לה זכות קיום, אבל יש לה זכות קיום והיא תוכיח זאת בכנסת הקרובה".