בחירות 2022

ראיון דני דנון: "המגמה היא התחזקות של לפיד"

שגריר ישראל באום לשעבר, חבר הליכוד דני דנון אומר בראיון לכיפה, "ללפיד אין ממשלה, הוא משחק על תיקו ורוצה להישאר ראש ממשלת מעבר" | לציבור הדתי אומר דנון: "אל תתפנקו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/22 17:18 ו בחשון התשפג

דני דנון: "המגמה היא התחזקות של לפיד"
צילום: ללא

בפתח הריאיון עם דני דנון מהליכוד, יתייחס דנון ל'מפתח' לניצחון הליכוד בבחירות: "כולם מדברים על המגזר הערבי אבל למה אנחנו תלויים בהם, יש לנו רוב, אם אנשים בימין לא יהיו אדישים ויצאו להצביע אנחנו לא נהיה על הקשקש וננצח. אנחנו רואים מיליוני דולרים שמוזרמים על ידי ארגוני שמאל להצבעה בחברה הערבית". 

כדי למנוע בחירות שישיות תשתפו פעולה עם גנץ?

יכול להיות שיהיה מקום למהלך כזה או אחר אבל הנהגת המדינה חייבת להישאר אצל איש ימין. לא עבדנו כל השנה האחרונה כדי להחזיר את גנץ לשלטון. אנחנו לא הולכים עם גנץ, אנחנו הולכים לניצחון. אגב, המגמה היא מטרידה, לפיד מתחזק. המגמה היא של התחזקות של לפיד. 

למה שהפעם נתניהו יצליח להגיע ל61?

התשובה זה הממשלה האחרונה, הציבור ראה מה מסוגלת לעשות הנהגה רשלנית וחסרת ניסיון. לפיד בעצמו מדבר ואומר יש לנו 60 ולהם 60, והוא מתכוון לתומא סולימן שמהללת מחבלים וכסיף שהוא בן אדם הזוי. ללפיד אין ממשלה, הוא משחק על תיקו ורוצה להישאר ראש ממשלת מעבר. 

לסיון קרא דנון למצביעים הדתיים לאומיים: "אל תתפנקו, אין מושלם, אולי נתניהו לא מושלם ואני לא מושלם אבל בין ממשלת לפיד וערבים והליכוד, מה הם מעדיפים?".