בחירות 2022

ראיון שמחה רוטמן: "יהיו לחצים על נתניהו לא להקים איתנו ממשלה"

רגע לפני הבחירות אירחנו באולפן את חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית, "לא רואה סיבה למתקפות במחנה הימין, אנחנו צריכים 61 מנדטים לימין ולא חשוב גודל המפלגה אלא מספר הממליצים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/10/22 17:41 ה בחשון התשפג

שמחה רוטמן: "יהיו לחצים על נתניהו לא להקים איתנו ממשלה"
רוטמן באולפן, צילום: כיפה

בפתח הריאיון התייחס חבר הכנסת שמחה רוטמן לתוכנית של בן גביר לבטל את משפט נתניהו, "אני חושב שמשפט נתניהו הוא טעות אבל הודענו בצורה ברור שהתוכנית שלנו היא לא פרסונלית ולא נועדה כדי לעזור לנתניהו. אנחנו היחידים שהציגו מצע משפטי מפורט, אם בן גביר יעלה את זה לכנסת אנחנו נקבל החלטה יחד כל הקואליציה". 

נתניהו התחיל לשתות ממכם קולות

"לא רואה סיבה למתקפות במחנה הימין, אנחנו צריכים 61 מנדטים לימין ולא חשוב גודל המפלגה אלא מספר הממליצים. אחרי שנגיע ל-61 יהיו לחצים על נתניהו וגנץ רק לא להקים איתנו ממשלה. בשביל למנוע את הלחצים אנחנו צריכים להיות עם יותר מנדטים מגנץ". 

איך הרגשת כששמעת את המתקפה של ערד ניר?

"ערד ניר התחיל את מסע הדה לגיטימציה, חלקים בתקשורת התגייסו לקמפיין, מה שמדהים הוא שבערוץ 14 לפיד הגיש בקשה נגד הערוץ. הייתה פה עבירה גדולה על חוק דרכי תעמולה, ערד ניר לא יכול לסקר את התחום הפוליטי אחרי מה שהוא עשה". 

על הפיגוע בקריית ארבע אמר רוטמן: "ההפקרות ביו"ש מזעזעת, המחשבה של גנץ כאילו הרש"פ יעצור את הטרור, אסור היה להסיר את המחסום, אנחנו רואים את התוצאות של ההפקרות הביטחונית של ממשלת ישראל. כשנתניהו היה ראש ממשלה היה יותר ביטחון ביהודה ושומרון".