בחירות 2022

נתניהו מבטיח: אין סיכוי שאקים ממשלה עם גנץ ואזרוק את הציונות הדתית

ראש האופוזיציה הגיע לכנס בחירות באחד ממעוזי הציונות הדתית, גבעת שמואל, והבטיח כי לא יזרוק את הכיפות הסרוגות | מתן כהנא: "ביבי, הבטחת את זה בעבר. כמובן שלא קיימת"

אלעד הומינר עמיאל ירחי עמיאל ירחי ואלעד הומינר, חדשות כיפה 08/10/22 22:12 יג בתשרי התשפג

נתניהו מבטיח: אין סיכוי שאקים ממשלה עם גנץ ואזרוק את הציונות הדתית
נתניהו בגבעת שמואל הערב, צילום: ללא

לאחר שהגיע לכנס בחירות בבית כנסת בעיר מודיעין במוצאי השבת שעברה, הערב (ש') הגיע ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לעיר המזוהה עם הציונות הדתית, גבעת שמואל. "בליכוד כל חבר כנסת רביעי חובש כיפה, וכל חבר כנסת נוסף מחזיק כיפה בכיס", אמר נתניהו.

"אין סיכוי"

כמו בשבוע שעבר, נתניהו תקף את שרת הפנים איילת שקד וביקש לא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. במהלך הערב נשאל נתניהו האם יש סיכוי להקמת ממשלה עם שר הביטחון בני גנץ והאם יזרוק את הציונות הדתית מהממשלה? נתניהו השיב:  "אין סיכוי".

חבר הכנסת מתן הגיב לדבריו של נתניהו, ועקץ: "ביבי, הבטחת את זה בעבר. כמובן שלא קיימת. אנחנו עשינו את זה בממשלה הנוכחית. עכשיו רק נשאר לך להבטיח שתמנה נשים למועצות הדתיות...".

"הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין"

כאמור, בשבוע שעבר נתניהו תקף את שקד, ואמר: "אומרת שלא תלך לממשלת שמאל. את עכשיו בממשלת שמאל! על מי את עובדת? מדברת ימין ועושה שמאל. שמרה על הממשלה הזאת בכל משוואה. במשרד המשפטים לא עשתה כלום, קמצוץ ממה שעשה אמיר אוחנה".

השרה שקד לא נותרה חייבת, והגיבה לדברים: "נתניהו, אני זו שבניתי מחנה שמרני בבית המשפט העליון, הקמתי 14 יישובים בנגב, הצלתי את היישוב מצפה כרמים, שללתי אזרחות למחבלים ולראשונה פעלתי לגרש את המשפחות שלהם, הוצאתי מספר שיא של מסתננים מרצון, הגדלתי משמעותית את התקציבים ביו"ש, מנעתי את חוק הנאשם והרשימה עוד ארוכה".

"זה נקרא יותר ימין מימין. נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין? הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין".