צפו נתניהו תוקף את שקד: "על מי את עובדת?"

ראש האופוזיציה הגיע לכנס בחירות במודיעין, שם תקף את יו"ר הבית היהודי ושרת הפנים: "אומרת שלא תלך לממשלת שמאל ועכשיו יושבת בממשלת שמאל" | שקד בתגובה: "נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/22 23:02 ו בתשרי התשפג

נתניהו תוקף את שקד: "על מי את עובדת?"
נתניהו נגד שקד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע הערב (ש') לכנס בחירות בבית כנסת במודיעין, שם תקף את שרת הפנים איילת שקד: "אומרת שלא תלך לממשלת שמאל. את עכשיו בממשלת שמאל! על מי את עובדת? מדברת ימין ועושה שמאל. שמרה על הממשלה הזאת בכל משוואה. במשרד המשפטים לא עשתה כלום, קמצוץ ממה שעשה אמיר אוחנה". את הדברים הביא עיתונאי ישראל היום, אמיר אטינגר.

השרה שקד לא נותרה חייבת, והגיבה לדברים: "נתניהו, אני זו שבניתי מחנה שמרני בבית המשפט העליון, הקמתי 14 יישובים בנגב, הצלתי את היישוב מצפה כרמים, שללתי אזרחות למחבלים ולראשונה פעלתי לגרש את המשפחות שלהם, הוצאתי מספר שיא של מסתננים מרצון, הגדלתי משמעותית את התקציבים ביו"ש, מנעתי את חוק הנאשם והרשימה עוד ארוכה".

"זה נקרא יותר ימין מימין. נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין? הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין".

מוקדם יותר הערב פורסם סקר חדש ב"כאן 11", לפיו הבית היהודי בראשותה של שקד עדיין לא עוברת את אחוז החסימה. בסקר החדש קיבלה הליכוד 32 מנדטים ויש עתיד זכתה ל-25, הגבוה ביותר מאז תחילת מערכת הבחירות. 

סקר מנדטים של כאן 11 ומכון קנטאר:

הליכוד - 32
יש עתיד - 25
הציונות הדתית ועוצמה יהודית - 12
המחנה הממלכתי - 12
ש"ס - 8
יהדות התורה - 7
ישראל ביתנו - 6
העבודה - 5
מרצ - 5
חד"ש-תע"ל - 4
רע"מ - 4

מתחת לאחוז החסימה:
הבית היהודי - 2.2% 
בל"ד- 1.6%
חופש כלכלי - 1.4%
המפלגה הכלכלית - 1.4%
צעירים בוערים - 0.8%