בחירות 2022

שקד עקצה את יו"ר מרצ: "הסיכוי שתגורי עם 3 דובים יותר גדול"

זהבה גלאון הביעה את רצונה לכהן כשרת הפנים בממשלה הבאה כדי להעביר תקציבים למגזר הערבי לאחר ששקד טרפדה אותם | יו"ר הבית היהודי עקצה ואמרה כי הסיכוי שלה לרשת ממנה את המשרה הנחשקת הוא נמוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/22 12:04 יב בתשרי התשפג

שקד עקצה את יו"ר מרצ: "הסיכוי שתגורי עם 3 דובים יותר גדול"
איילת שקד, צילום: עופר חן

יו"ר מרצ, זהבה גלאון חושפת את התפקיד הנחשק בממשלה שאליו היא מכוונת ביום שאחרי הבחירות. בראיון שפורסם היום (ו') בישראל היום, הצהירה גלאון כי רוצה לכהן כשרת הפנים הבאה כדי "לממש החלטות חשובות של העברת תקציבים למגזר הערבי. אנשים במגזר מבואסים כי בממשלה עם רע"מ קיבלו החלטות חשובות ושקד טרפדה אותם". 

בתגובה לדבריה, עקצה שרת הפנים הנוכחית ויו"ר הבית היהודי ואמרה: "זהבה, הסיכוי שתגורי עם 3 דובים יותר גדול". יו"ר מרצ לא נשארה חייבת והשיבה: "עתידות, בקרוב תגלי שמישהי יושבת בכיסא שלך".

"אני רואה את התוצאות שלך בסקרים": קרב ציוצים בין שקד לגלאון

גלאון ושקד מרבות לנהל קרבות ציוצים ברשת החברתית. אחרי הניצחון של אשת הימין ג׳ורג׳יה מלוני בבחירות באיטליה, מיהרה יו"ר הבית היהודי שרת הפנים איילת שקד לברך את הימין באיטליה, יו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון פחות התחברה לברכות ועקצה את שקד. 

גלאון חוזרת

גלאון  צילום: Shir Torem/Flash90

בעקבות ניצחון הימין באיטליה כתבה שקד: "ברכות לג׳ורג׳יה מלוני על הניצחון. הימין ניצח באיטליה וינצח גם בישראל. וכן, נשים יכולות לעשות הכל, גם להנהיג מדינה". גלאון שמתנגדת למלוני ענתה: "כן, נשים יכולות לעשות הכל, גם פאשיזם".

זהבה גלאון עוקצת את איילת שקד

בשלב הזה הדיון נעשה יותר אישי ושקד תקפה את גלאון: "זהבה, אל תיפול רוחך, יום אחד כשמישהו שמאלני אנטי ישראלי ייבחר באיזושהי מדינה - אני בטוחה שתמהרי לברך אותו". גלאון ענתה בעקיצה משלה: "אל תדאגי, רואה את התוצאות שלך בסקרים ורוחי לא נופלת".