"אני רואה את התוצאות שלך בסקרים": קרב ציוצים בין שקד לגלאון

יו"ר הבית היהודי שרת הפנים איילת שקד ויו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון התקוטטו היום בטוויטר ולא חסכו בעקיצות: "נשים יכולות לעשות הכל, גם פאשיזם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/22 22:49 ב בתשרי התשפג

"אני רואה את התוצאות שלך בסקרים": קרב ציוצים בין שקד לגלאון
שקד, צילום: ברני ארדוב-בנוביץ תקשורת

אחרי הניצחון של אשת הימין ג׳ורג׳יה מלוני בבחירות באיטליה, מיהרה יו"ר הבית היהודי שרת הפנים איילת שקד לברך את הימין באיטליה, יו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון פחות התחברה לברכות ועקצה את שקד. 

בעקבות ניצחון הימין באיטליה כתבה שקד: "ברכות לג׳ורג׳יה מלוני על הניצחון. הימין ניצח באיטליה וינצח גם בישראל. וכן, נשים יכולות לעשות הכל, גם להנהיג מדינה". גלאון שמתנגדת למלוני ענתה: "כן, נשים יכולות לעשות הכל, גם פאשיזם".

זהבה גלאון עוקצת את איילת שקד

בשלב הזה הדיון נעשה יותר אישי ושקד תקפה את גלאון: "זהבה, אל תיפול רוחך, יום אחד כשמישהו שמאלני אנטי ישראלי ייבחר באיזושהי מדינה - אני בטוחה שתמהרי לברך אותו". גלאון ענתה בעקיצה משלה: "אל תדאגי, רואה את התוצאות שלך בסקרים ורוחי לא נופלת".

נציגי הבית היהודי הגיעו לרב דרוקמן

מפלגת הבית היהודי, שרק לאחרונה הצליחה להתייצב עם רשימת מועמדים מוכרים בעקבות האיחוד עם שרת הפנים איילת שקד, הגיעה בערב ראש השנה תשפ"ג לביתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן

"ערב ראש השנה, באנו רשימת הבית היהודי לקבל ברכת שנה טובה מזקן רבני הציונות הדתית, הרב דרוקמן שליט"א", כך אמרה שקד, "כל אחד אמר לרב את אשר על ליבו. הרב שמע, חיזק אותנו ובירך אותנו בשנה טובה ומתוקה. שנה טובה לכל בית ישראל".