הדר מוכתר מבקשת איחוד עם אביר קארה וזליכה: הם יהיו שרים

יו"ר צעירים בוערים פנתה לאביר קארה וירון זליכה לאחד כוחות לקראת הבחירות והבטיחה שהם יכהנו בממשלה הבאה: "אני מתחייבת, שבמסגרת הריצה המשותפת אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/22 17:25 יא בתשרי התשפג

הדר מוכתר מבקשת איחוד עם אביר קארה וזליכה: הם יהיו שרים
מוכתר בכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הדר מוכתר כבשה בסערה את מערכת הבחירות כשהיא מריצה מפלגה בשם 'צעירים בוערים'. מוכתר, בת ה-20, זוכה בימים אלו לסיקור תקשורתי נרחב, ומנגד סופגת ביקורת ברשתות החברתיות. לנוכח הסקרים המראים כי המפלגות שחרתו על דגלם את הנושא הכלכלי לא עוברות את אחוז החסימה, מוכתר הודיעה היום (ה') כי היא מוכנה לאחד כוחות עם קארה וזליכה כדי להשפיע בכנסת הבאה.

"אני יודעת שמאז שייסדתי את תנועת צעירים בוערים ונכנסתי למירוץ הפוליטי, הפופולאריות אליה אני זוכה, הביאה מרבים מכם לתהות מה הם המנעיים שלנו. תופעת הדר מוכתר תבוא היום לידי פתרון לכולם. יתרה מכך, ההצהרה שאמסור היום תכריע את התיקו הפוליטי. אני עומדת מאחורי החשיפה שלי היום באופן מלא. ראשית, ברצוני להודיע כי צעירים בוערים תהווה תנועה פוליטית ארצית אשר תוביל בשנה הבאה את הבחירות המוניצפאליות. אנחנו נהייה שם, בכל ישוב, ובכל מועצה".

אני מתחייבת שאביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר

"בימים הקרובים ניתן יהיה להצטרף לצעירים בוערים, באמצעות אתר האינטרנט שלנו, כל  צעיר שירצה להתמודד במועצה שלו, לשנות ולהשפיע- אנחנו הפלטפורמה. כעת, לחלק העיקרי. מאז שנכנסתי למירוץ הוכחתי כי איני חוששת מאיש, אני מובילה, עוצמתית, נכון, גם קולנית ומציקה, אך עם ישראל מצא בי מנהיגה אמיצה שיכולה לבצע מהפכות. מנהיגה שמסוגלת להוביל כוח חזק שעומד איתן כנגד כל המתקפות. יוקר המחיה אינו גזירת גורל. אנחנו יכולים לשנות את זה . איך? ביחד".

"אני רוצה להודיע היום כי אני פונה מכאן לאביר קארה, לירון זליכה, בואו נשב עוד היום יחד, נאחד כוחות, כי ביחד אנחנו בטוח עוברים את אחוז החסימה. אנחנו נהייה לשון מאזניים לכל ממשלה שתוקם בישראל. אנחנו נכריח אותם, להוריד את יוקר המחיה. אני מתחייבת, שבמסגרת הריצה המשותפת אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי".

אביר קארה

אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

צעירים בוערים תרוץ לקלפי בשם שלושתנו

"לא באתי לפוליטיקה כדי לחפש טייטל לעצמי. באתי להילחם על העתיד של הצעירים בישראל. בסקרים הטובים אנחנו צעירים בוערים הם על 1.9 אחוז, בסקרים הטובים של לאביר קארה יש 1.2אחוז, בסקרים הטובים לירון זליכה יש 1.1 אחוז, ביחד אנחנו 4.2% זה לפחות חמישה מנדטים".

"אני קוראת מכאן לאביר ולירון, בואו נשב יחד, נאחד כוחות, צעירים בוערים תרוץ לקלפי בשם שלושתנו, כאשר אביר וירון יחברו אלינו יחד לניצחון על יוקר המחיה, ובתמורה מפלגת צעירים בוערים מתחייבת בהסכם, כי השרים מטעם המפלגה יהיו אביר קארה וירון זליכה, כלכלה ואוצר בהתאמה".

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אבא שלי מכין אחלה קפה, בואו נגבש את ההסכם ונשנה את ישראל

"אני עומדת באופן מלא מאחורי הצהרתי זו. כך, נביא פתרון לתיקו הפוליטי, לממשלה יציבה ובעיקר לכוח חזק בכנסת שאני אוביל שלא יוותר וייתן תמיכה רחבה לאביר וירון להילחם על הרפורמות הדרושות להורדת יוקר המחיה ולתקווה לחיים טובים יותר לכולנו".

"כפי שאמרתי, צעירים בוערים מתכוננת אף להתמודד ברשויות ובבחירות המונציפליות בישראל. אנחנו נוביל כוח ארצי חזק ורחב שיהווה כתובת ובית לכל מי שרואים עצמם חלק מהרצון לשינוי ולצמיחה כלכלית. אביר וירון, בואו נשב, אבא שלי מכין אחלה קפה, בואו נגבש את ההסכם ונשנה את ישראל".