המפלגה הסרוגה החליטה לא להתמודד לכנסת ה-25

"אנחנו נערכים לרוץ לבחירות. יש כמה תחנות יציאה שבהן נשקול את העניין שוב", אמר לפני מספר שבועות הרב אביב זגלמן לאחר הבקשה שהגיש לרשם המפלגות | היום הגיעה ריצת המפלגה לכנסת - לסיומה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/09/22 14:53 יב באלול התשפב

המפלגה הסרוגה החליטה לא להתמודד לכנסת ה-25
בחירות , צילום: פלאש 90, הדס פרוש

לפני כחודש וחצי הוגשה לרשם המפלגות בקשה לרישום מפלגה בראשה עומד הרב אביב זגלמן, ראש ישיבת ההסדר בחולון לשעבר. עורך הדין אריאל גולן, היה מספר שתיים ברשימה. "אנחנו נערכים לרוץ לבחירות. יש כמה תחנות יציאה שבהן נשקול את העניין שוב", אמר ראש הישיבה לשעבר ונראה כי הגיע העת לממש את הדברים. 

העיתונאי דביר עמר פרסם היום (ה') כי המפלגה לא תרוץ בבחירות הקרובות: ''הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להיכנס לפוליטיקה'', אמר הרב זגלמן. המפלגה נשאה את השם 'רעות', והיתה בכוונתה לשאוף ל"אחדות העם, יציבות שלטונית, קואליציה רחבה ככל האפשר וקיום תהליכי שיח וגישור בין קצוות". 

בשיחה עם חדשות כיפה הסביר לאחר רישום המפלגה כי "יש לנו פטנט לנצח את השיטה. אנחנו בונים את הרשימה מפעילים לשינוי חברתי שפועלים בכיוונים מנוגדים, אבל יותר מזה הם נחושים לפעול יחד. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות של גבולות גזרה, זו בדיוק הבעיה של הפוליטיקה הנוכחית". עוד הוא מוסיף: "אנחנו נערכים לרוץ לבחירות. יש כמה תחנות יציאה שבהן נשקול את העניין שוב. כרגע אין לנו מועמד לראשות הממשלה, מה שאנחנו רוצים לעשות במידה וניבחר הוא להשפיע על עיצוב קואליציה רחבה ככל האפשר".

רשימת המייסדים

רשימת המייסדים צילום: ללא