בנט בהודעה רשמית: "לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות"

לשכת ראש הממשלה החליפי מכחישה את הדיווחים על חזרה אפשרית של בנט: "נפתלי בנט לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות, השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית" | אמש: הפגנת תומכים מחוץ לביתו ברעננה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 10:16 ט באלול התשפב

בנט בהודעה רשמית: "לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות"
בנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נפתלי בנט, הסוף: לשכת ראש הממשלה החליפי הוציאה הודעה רשמית ובה היא מכחישה התמודדות אפשרית של בנט בבחירות הקרובות. "ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות".

בהודעה נכתב כי אחרי עשור בשדה הפוליטי, במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים. "השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות. בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים".

הקלפים התערבבו מחדש

כזכור, מאז דיווח עמית סגל במוצאי השבת על חזרה אפשרית של בנט לפוליטיקה, נדמה כי הקלפים התערבבו מחדש: סקרים בהם הוא ניצב בראשות הרוח הציונית צצו, סקרים עם נתונים מחמיאים דווחו במהדורות וספינים החלו נזרקים לחלל האוויר. במסגרת מיני-הסערה, הגיעו מפגינים אמש (א') מחוץ לביתו ברעננה ודרשו שיחזור.

בנט, ששב מחופשה פרטית מאיטליה, יצא אל המפגינים. "השליחות אף פעם לא נפסקת, הדבר הכי חשוב עכשיו זה הביחד. בסוף אנחנו עם אחד", אמר ראש הממשלה החליפי. "מה שלמדנו בשנה החולפת, זה שגם אנשים עם דעות שונות יכולים לשבת ביחד, לדאוג לכולם". וסיים: "מאוד מעריך את הדברים, אני שומע את הקולות".

https://www.facebook.com/100000384500436/videos/1024565614886691/
(הפגנה אתמול מחוץ לביתו של בנט)