יחזור? הפגנה ברעננה: "בנט צריכים אותך", בנט: "שומע את הקולות"

לאחר שהכחיש כי ירוץ גם בבחירות הקרובות, מפגינים הגיעו מחוץ לביתו של ראש הממשלה החליפי ברעננה: "רק אתה יכול" | בנט יצא אליהם ואמר: "בסוף אנחנו עם אחד, אני שומע את הקולות" | צפו בקטע מההפגנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 07:30 ט באלול התשפב

הפגנה ברעננה: "בנט צריכים אותך", בנט: "שומע את הקולות"
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז דיווח עמית סגל במוצאי השבת על חזרה אפשרית של בנט לפוליטיקה, נדמה כי הקלפים התערבבו מחדש: סקרים בהם הוא ניצב בראשות הרוח הציונית צצו, סקרים עם נתונים מחמיאים דווחו במהדורות וספינים החלו נזרקים לחלל האוויר. במסגרת מיני-הסערה, הגיעו מפגינים אמש (א') מחוץ לביתו ברעננה ודרשו שיחזור.

בנט, ששב מחופשה פרטית מאיטליה, יצא אל המפגינים. "השליחות אף פעם לא נפסקת, הדבר הכי חשוב עכשיו זה הביחד. בסוף אנחנו עם אחד", אמר ראש הממשלה החליפי. "מה שלמדנו בשנה החולפת, זה שגם אנשים עם דעות שונות יכולים לשבת ביחד, לדאוג לכולם". וסיים: "מאוד מעריך את הדברים, אני שומע את הקולות".

צפו בקטע מההפגנה:

https://www.facebook.com/100000384500436/videos/1024565614886691/

כזכור, אמש דיווחנו כי שותפתו לשעבר ושרת הפנים אמרה בשיחה עם פעילים כי הוא לא יחזור. "נפתלי בנט קיבל החלטה לפרוש לעת עתה, כרגע הוא לא חוזר. הוא יחזור השבוע לארץ מחופשה עם המשפחה". בראיון באולפן כיפה אמר שקד כי "יש הרבה אנשי ימין ערכי ואחראי שאין להם למי להצביע ומחפשים בית, אנחנו מפלגה שרצה עד הסוף ומייצגת את כולם. עוד שבוע שבועיים נעבור את אחוז החסימה. יצטרפו אלינו עוד כוחות משמעותיים ורוב המגזר הדתי ימצא את ביתו ברוח הציונית".