בלעדי איילת שקד לפעילים: כרגע בנט לא חוזר

בצל הדיווחים על חזרה אפשרית של נפתלי בנט אחרי סקרים מחמיאים שמצביעים על אופציה להוות שוב את לשון המאזניים, איילת שקד בתגובה ראשונה: "קיבל החלטה לפרוש לעת עתה, הוא יחזור השבוע לארץ מחופשה עם המשפחה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/09/22 09:45 ח באלול התשפב

איילת שקד לפעילים: כרגע בנט לא חוזר
בנט עם שקד, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

לאחר הדיווח אמש (שבת) כי ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שוקל שלא לפרוש מהפוליטיקה, שותפתו לשעבר ושרת הפנים מגיבה. "נפתלי בנט קיבל החלטה לפרוש לעת עתה, כרגע הוא לא חוזר. הוא יחזור השבוע לארץ מחופשה עם המשפחה", אמרה בשיחה עם פעילים.

מימינה לרוח הציונית

כזכור, איילת שקד ירשה את מפלגת ימינה ועשה לה מתיחת פנים משמעותית. שם המפלגה שונה ל"הרוח הציונית", וצורפו יועז הנדל וצבי האוזר למקום שני ורביעי בהתאמה. את המקום השלישי תפס אמיתי פורת.

במעריב דווח הבוקר (א') כי בנט מסר שאכן הועבר אליו סקר אחד שנעשה שלא ביוזמתו, אך הוא אינו שוקל לחזור לחיים הפוליטיים. מסביבתו גם נמסרו מסרים דומים. במפלגת "הרוח הציונית", היורשת של ימינה, כינו את הדיווח 'קשקוש' והבהירו כי המפלגה מתקדמת קדימה.

רוצה להיות שוב לשון המאזניים

כזכור, אחרי שנה במשרד ראש הממשלה, החליט לפני כחודשיים נפתלי בנט, שלא להתמודד בבחירות לכנסת ה-25. "אשאר חייל נאמן של הארץ הזו, אותה שירתי כל חיי כלוחם, כקצין, כשר וכראש הממשלה שלכם. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת אותה זה היעוד שלי", כתב.


(איילת שקד באולפן כיפה לפני כחודש)